خبرهای داغ:

والدین هنر حل مسئله و چگونگی تصمیم گیری را به فرزندان خود آموزش دهند

شاهرود_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با انتقاد از برخی شیوه‌های تربیتی والدین، گفت: بسیاری از پدر و مادر‌ها هنر حل مسئله و چگونگی تصمیم گیری را به فرزندان خود آموزش نمی‌دهند
کد خبر: ۹۴۲۴۹۵۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

والدین هنر حل مسئله و چگونگی تصمیم گیری را به فرزندان خود آموزش دهندبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسین شیبانی در دیدار با کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی به میزبانی دفتر ریاست دانشگاه، ضمن قدردانی از همراهی همکاران این بخش برای انجام وظایف معاونت، اظهار داشت: این دیدگاه بسیار مهم است که کارکنان حضور خود را به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم تلقی کنند تا نتیجه این نوع نگاه را در زندگی شخصی نیز مشاهده کنند.
او با تأکید بر حساسیت کار این حوزه یادآور شد: علاوه بر بخش فرهنگی، بخش دانشجویی نیز بسیار مهم و دارای بازتاب به شمار می‌رود چرا که نحوه برخورد با دانشجویان که مهمانان ما هستند از اهمیت خاصی برخوردار است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین در بخش دیگر صحبت‌های خود با انتقاد از برخی شیوه‌های تربیتی والدین، ابراز کرد: بسیاری از پدر و مادر‌ها هنر حل مسئله و چگونگی تصمیم گیری را به فرزندان خود آموزش نمی‌دهند و از این رو آنان گاهی در دوراهی‌های زندگی توانایی تصمیم گیری ندارند.
شیبانی تصریح کرد: در چنین شرایطی فردی که در فضای سنتی و ساده رشد یافته و آموزش لازم را ندیده است، با حضور در دانشگاه به یک باره وارد دنیای پیچیده غیر سنتی می‌شود و نمی‌تواند برای حل بسیاری از مشکلات خود راهکاری پیدا کند.
گفتنی است در این نشست دکتر سید شاهرخ آقایان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات یک ساله همکاران خود، به صورت مختصر به معرفی کارکنان معاونت و شرح وظایف آنان پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار