خبرهای داغ:

توجه به کتابخوانی در راستای تحقق شعار سال

شاهرود_ در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با امام جمعه شاهرود بر توجه به فرهنگ کتابخوانی در راستای تحقق شعار سال تاکید شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۴۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

توجه به کتابخوانی در راستای تحقق شعار سالبه گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با امام جمعه شاهرود به‌منظور ارائه گزارش و دریافت راهنمایی برای رفع مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که مدیر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود نیز حضور داشت، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن بیان گزارش عملکرد و پاره‌ای از مسائل و مشکلات کتابخانه‌های شاهرود گفت: کتابخانه‌های شهرستان شاهرود دارای کتابداران فعال و پرتلاشی است که ظرفیت بسیار بالایی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و جذب مخاطب به کتابخانه دارند.
محمد طاهریان افزود: در سال جدید با عنایت به شعار سال در خصوص تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان و رفع مشکلات کشور، شاهد رشد بیشتر فرهنگ کتاب‌خوانی بین مردم باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود هم در این نشست گفت: امروز توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی ضروری است؛ چراکه مطالعه موجب افزایش آگاهی انسان شده و روح آدمی با کتاب‌خوانی غنی می‌شود.
او اظهار کرد: کتابداران باید بر اساس نیاز مخاطب، کتاب‌های متناسب با گروه‌های سنی آن‌ها را معرفی کنند تا افراد راحت‌تر بتوانند به کتاب‌های مناسب خود دسترسی پیدا کنند.
شهرستان شاهرود دارای ۱۷ باب کتابخانه، ۲۶۶ هزار و ۳۰۹ جلد کتاب و هشت هزار و ۵۲۸ عضو فعال است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار