مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه :

سپاه چشم و چراغ انقلاب اسلامی/ پیشرو درصحنه ی خدمت به مردم خصلت مهم سپاه

حجت الاسلام محمدی گفت:امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چشم ملل مختلف به عنوان چشم و چراغ انقلاب اسلامی و علمدار مبارزه با استکبار جهانی علی الخصوص شیطان برزگ آمریکا می باشد.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۶۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:حضرت امام خمینی ره در دوم اردیبهشت سال۵۸ فرمان به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد و همانطور که از اسم این نهاد ارزشمند پیداست برای حفظ کیاست، شرافت و عزّت انقلاب عظیم الهی ایران اسلامی در طول این چهل و سه سال با نیروی ایمان و اتکاء به خداوند متعال انجام وظیفه نموده است.


وی افزود:امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چشم ملل مختلف به عنوان چشم و چراغ انقلاب اسلامی و علمدار مبارزه با استکبار جهانی علی الخصوص شیطان برزگ آمریکا می‌باشد.


حجت الاسلام محمدی تصریح کرد:امروز دشمنان نیز میدانند تا زمانیکه سپاه هست نمی‌توانند کوچکترین گزندی به عزّت و شرافت ایران اسلامی برسانند و با تشکیل نیرو‌های مردمی و هسته‌های مقاومت در منطقه‌ی غرب آسیا نگرانی دشمنان بیش از پیش شده است لذا استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای حذف این نهاد ارزشمند بکار بسته است.

وی عنوان کرد: با هوشیاری مردم و وجود رهبری الهی (ولایت فقیه) و گوش به فرمان بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی ولایت و سرباز ملت همچنان در دنیا می‌درخشد لازم است در جهاد تبیین مردم امنیت، هوشیاری، عمل به موقع، خدمت رسانی در مواقع بحران از جمله سیل و زلزله، مبارزه با کرونا، جنگ‌های بیوتروریستی، کمک‌های مومنانه، سازندگی و ساخت مسکن برای نیازمندان و ... مورد ملاحظه قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات