خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

افسران جهاد تبیین اصحاب رسانه هستند/ 11 هزار د انش آموز تحت پوشش قرار گاه قرآنی هستند

نظری گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سه اصل تحصیل ، تهذیب و ورزش مورد انتظار ایشان از دانش آموزان عزیز می‌باشد و ما این سه اصل را در دستور کار قرار داده ایم چون همه تعلیم و تربیت در این سه اصل است.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۱۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰

افسران جهاد تبیین اصحاب رسانه هستند/ 11 هزار د انش آموز تحت پوشش قرار گاه قرآنی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدرضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ضمن تبریک این ایام و با اشاره به فرمایش امام راحل گفت: ما در مرحله جهاد تبیین قرار داریم و افسران جهاد تبیین اصحاب رسانه هستند. شما میتوانید با اخباری که به مردم میدهید امید را در دل مردم زنده کنید چون یکی از نقشهای جهاد تبیین امید آفرینی در جامعه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سه اصل تحصیل ، تهذیب و ورزش مورد انتظار ایشان از دانش آموزان عزیز می‌باشد و ما این سه اصل را در دستور کار قرار داده ایم چون همه تعلیم و تربیت در این سه اصل است.

نظری عنوان کرد: برای بحث تحصیل در استان ستاد ارتقاء علمی را با 10 رویکرد ایجاد کردیم و در این راستا هیئت های اندیشه ورز تشکیل شده است، در بحث تهذیب قرارگاه قرآنی در سطح استان تشکیل شد و  در ماه مبارک رمضان، اولین جشنواره این قرارگاه برگزار شد و ۶۳ مدرسه اعلام آمادگی کردند و در حال حاضر ۱۱ هزار دانش آموز تحت پوشش این قرارگاه قرار دارند . در بحث ورزش نیز 44 پروژه ورزشی اعم از زمین چمن، زمین ساحلی و سالن ورزشی را تا دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به برنامه های اداره کل آموزش و پرورش در هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: به صدا در آمدن زنگ سلام معلم، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دیدار با پیشکسوت‌های بازنشسته با عنوان روزی به یاد دیروز، دیدار با دانشجو معلمان، عیادت از همکاران فرهنگی که به بیماری صعب العلاج مبتلا هستند، غبار روبی مزار شهدا، پیاده روی همکاران فرهنگی با همکاری دستگاه‌های دیگر،اجرای مسابقات ورزشی، یادواره های شهدای فرهنگی ، رونمایی از کتاب تجارب همکاران فرهنگی استان، تشکر دانش آموزان از معلمان در مقابل منازل آنها ، افتتاح یادمان شهدای فرهنگی در اداره کل آموزش و پرورش از جمله برنامه های ما در هفته بزرگداشت مقام معلم است.و همه برنامه های فرهنگی و پرورشی استان گلستان به نام شهید شاخص فرهنگی کشور، شهید حاج قربان نجفی که از شهدای مدافع حرم استان است، خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش عنوان کرد: حضور والدین در مدارس می‌تواند در پویایی و فعال بودن آن مدرسه کمک کند.و ما قائل به این هستیم که تمامی فعالیت‌ها باید در درون مدرسه صورت بگیرد.

نظری در پایان گفت: از بین ۱۷ نفر حائز رتبه کشوری، یک نفر از استان گلستان به عنوان معلم نمونه انتخاب شد و سرکار خانم رضوانه عباسی معلم مقطع ابتدایی از گرگان با ۴ سال سابقه کار به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها