خبرهای داغ:

برنامه منسجم و هدفمند توسعه، پیشرفت و اشتغالزایی نیاز شاهرود و میامی

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: توسعه، پیشرفت، اشتغالزایی و تحول در شهرستان‌های شاهرود و میامی نیاز به برنامه منسجم و هدفمند دارد.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۵۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

برنامه منسجم و هدفمند توسعه، پیشرفت و اشتغالزایی نیاز شاهرود و میامیبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در آیین افتتاح فاز اول شرکت ذوب آهن شاهرود واقع در شهرک صنعتی این شهر، اظهار کرد: امروز مهمترین معضل ما در شاهرود و میامی اشتغال و اقتصاد است و در صورت کم توجهی به این بخش، سرمایه اصلی شهر یعنی جوانان را از دست خواهیم داد.
او با بیان اینکه، طی چند ماه آینده خبر‌های خوشی در حوزه صنعت شهرستان شاهرود منتشر خواهد شد، افزود: برای بحث اشتغالزایی در حوزه انتخابیه، به هیچ وجه لحظه‌ای غفلت نخواهم کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس خاطرنشان کرد: وجود ذخایر و معادن فراوان در شاهرود و میامی، راه آهن سراسری تهران - مشهد، تابلوی پتانسیل صنعتی این شهرستان را ترسیم نموده است.
او با تاکید بر اینکه شاهرود قطب کشاورزی استان است و می‌طلبد با توجه به پتانسیل‌های موجود، قطب صنعت نیز باشیم، گفت: توسعه، پیشرفت، اشتغالزایی و تحول در شهرستان‌های شاهرود و میامی نیاز به برنامه منسجم و هدفمند دارد.
خانی با اشاره به اینکه با حضور مهندس هاشمی در سطح استان سبب شده است تا تحرک و پویایی در سطح مدیران استان نیز ایجاد شود، تصریح کرد: امروز در مدیریت ارشد استان و مدیریت شهرستان، هیچ عذری برای سرمایه گذاران وجود ندارد.
او با بیان اینکه باید تلاش کرد تا فاز دوم شرکت ذوب آهن شاهرود تا سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد، افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد فاز دوم شرکت ذوب آهن شاهرود مصوب گردیده و به بانک معرفی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها