خبرهای داغ:

استان سمنان در رتبه چهارم تخصیص اعتبارات در کشور

شاهرود_ استاندار سمنان گفت: پس از سال‌ها مشکلات تخصیص اعتبار در استان، خوشبختانه میزان اعتبارات استان سمنان بعد از تهران، البرز و همدان در رتبه چهارم تخصیص اعتبار کشور قرار است.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۶۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

استان سمنان در رتبه چهارم تخصیص اعتبارات در کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی در آئین افتتاح فاز اول شرکت ذوب آهن شاهرود واقع در شهرک صنعتی این شهر با تشکر از آقای کربلایی، سرمایه گذار شرکت ذوب آهن شاهرود بواسطه ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان شاهرود، اظهار کرد: امروز با افتتاح این مجموعه بزرگ صنعتی صد‌ها خانواده هم استانی بهره‌مند خواهد شد.
او افزود: متاسفانه طی چند سال اخیر صد‌ها خانوار در سطح شهرستات‌های شاهرود و میامی بواسطه سرما زدگی، خسارت دیده اند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: پس از سالها مشکلات تخصیص اعتبار در استان، خوشبختانه میزان اعتبارات استان سمنان بعد از تهران، البرز و همدان در رتبه چهارم تخصیص اعتبار کشور قرار است.
او با بیان اینکه حفظ و ایجاد اشتغال در استان امری بسیار مهم و حائز اهمیت است، تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ سالی با تحولات بزرگ در استان سمنان خواهد بود.
در این مراسم فاز اول شرکت ذوب آهن شاهرود با حضور استاندار سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه شاهرود و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ فاز دوم این شرکت به زمین زده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار