خبرهای داغ:

روابط عمومی یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار/اجرای برنامه‌های متنوع در روز ارتباطات در شاهرود

شاهرود_ مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار است.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۸۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

روابط عمومی یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار/اجرای برنامه‌های متنوع در روز ارتباطات در شاهرودامیرحسین اصغری در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه، امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است، افزود: نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.
او با اشاره به اینکه از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است، گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، خاطر نشان کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار است.
او ادامه داد: روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
اصغری با بیان اینکه در گرامیداشت این روز و هفته برنامه‌های نیز در سطح شهرستان با همراهی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار می‌شود، افزود: تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه شاهرود و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات از جمله این برنامه هاست.
او افزود: تجلیل از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی شهرستان از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار