خبرهای داغ:

دانشجویان نهاوندی اهانت فتنه‌گران به شهید همدانی را محکوم کردند

همدان-تجمع گسترده و پرشور دانشجویان و مردم نهاوند در محکومیت اقدام توهین آمیز یکی از سران فتنه به مقام شامخ حبیب حرم، سردار شهید حاج حسین همدانی و مدافعان حرم در گلزار شهدای نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۱۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، تجمع گسترده و پرشور دانشجویان و مردم نهاوند در محکومیت اقدام توهین آمیز یکی از سران فتنه به مقام شامخ حبیب حرم، سردار شهید حاج حسین همدانی و مدافعان حرم در گلزار شهدای شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان و سرهنگ رحیمی جانشین سپاه ناحیه همراه بود، با قرائت بیانیه کوبنده توسط فعالان بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند، سران فتنه را که با یاوه‌گویی و تبعیت از اربابان مستکبر خود سعی در ایجاد اخلال در مقدسات و آرمان‌های مردم کشور داشتند، محکوم کردند.

همچنین فعالان دانشجویی و مردم انقلابی نهاوند در پایان مراسم با سر دادن شعار هایی در این راستا، مشت محکمی بر دهان مستکبران، منافقان و یاوه گویان کوبیدند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا از بدر تا شام و عراق و یمن.

شهادت عزتی ابدیست که اولیا خاص خدا، آنان که ندای هل من ناصر امامشان را شنیده و لبیک گفتند و در آن مسیر جانشان را فدا نمودند، حلاوتش را می‌دانند.

حاج حسین همدانی سردار عزیز اسلام، یاور مظلومان، کهنه سرباز ولایت، اینک اسوه مجاهدان این مرز بوم است.

هنوز نام سردار به کوری چشم بددلان و بزدلان و حرامیان یادآور استقامت، ایثار، اخلاص و جهاد است. عزت نزد خداوند است، و حاشا که به پوز سگان دریا ها نجس شود.

اینک که ضدانقلاب‌ها باب عقده گشایی را باز نموده‌اند، بدانند حریم ولایت امروز نیز همچون گذشته خط قرمز جوانان انقلابی ایران اسلامی و بالاخص هم استانی‌های سردار عزیزمان است. فتنه‌گرانی که به آبرویشان شهره آفاق شده اند بدانند، هر دهانی لب به اهانت به مقدساتمان گشاید را خواهیم شکست.

امروز دلدادگان به ارزش‌های انقلاب، به مقام عظمای ولایت به خون شهیدان، فراتر از مرز جمهوری اسلامی آماده فرمان جهاد حضرت امام خامنه‌ای هستند.

فتنه‌گرانی که دیروز به واسطه اهانت به ساحت مقدس اهل بیت و حرمت‌شکنی شأن در روز عاشورا مطرود جامعه اسلامی و ولایی ایران شدند، امروز هم در ادامه همان مسیر پیشین از ساحت مدافعان حریم ولایت هتک حرمت می‌کنند و روز به روز در مسیر باطل خود مصمم‌تر می‌شوند و براستی دچار سنتی استدراج ‌شده، شده‌اند.

از این روست که جنبش و فعالان بسیج دانشجویی شهرستان، دیگر مسامحه و رافت با این دشمنان قسم خورده و معلوم الحال نظام و آل‌رسول الله را برنمی‌تابد و خواستار برخورد هر چه جدی تر با فتنه‌گران و منافقان است.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

فرماندهی و شورای بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات