خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

شهدای همدان شهدای بزرگی هستند

همدان-استاندار همدان گفت: مردم دارالمومنین همدان ارادت خاص و ویژه به شهدا دارند و شهدای همدان شهدای بزرگی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری از شهدای شاخص و ویژه هستند.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۷۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی در همدان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت ازادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان حتی در بند دژخیمان صدام هرگز حُریت و آزادگی خود را کنار نگذاشته و از اعتقادات خود ذره‌ای عدول نکردند و سربازان امام(ره) و ولایت بودند که تا آخرین لحظه بر عهد و پیمان خود محکم ایستادند.

وی با نکوداشت مراسم معنوی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: مردم دارالمومنین همدان ارادت خاص و ویژه به شهدا دارند و شهدای همدان شهدای بزرگی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری از شهدای شاخص و ویژه هستند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم همدان با تمام وجود به اعتقادات و ارزش‌های دینی پایبند هستند، گفت: با وجود همه مشکلات همواره در عرصه‌های مهم در میدان هستند که حکایت از پایبندی مردم استان به ولایت، اعتقادات دینی، ارزشی و اسلامی است و با تمام وجود با اعتقادات خودشان عهد و پیمان بستند که در هفته‌های اخیر با حضور رئیس جمهور در همدان استقبال بی نظیری را شاهد بودیم و همچنین امروز با حضور در مراسم نمونه‌هایی از آن را می‌بینیم.

وی حضور گسترده مردم در مراسم یادواره شهدا را به معنای وابستگی و دلبستگی مردم همدان به ارزش‌ها دانست و یادآور شد: شهدای ما جزو اولیای الهی هستند که امیدواریم در راستای اعتلای حق و راه شهدا گام‌های مهم برداریم.

قاسمی فرزاد به نقش‌آفرینی رزمندگان همدان در عملیات رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: در مراسم سالگرد عملیات رمضان حاج قاسم سلیمانی در همدان حضور یافت و پیام تاریخی نابودی داعش طی سه ماه را به استکبار دادند و کمتر از این مدت وعده‌ای که داده بود محقق شد و این نشان از این موضوع دارد که شهدای ما از آل الله هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار