خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

رسالت بسیج و سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است/دشمن اگر می‌خواهد حیات خود را ادامه بدهد باید تکلیفش را با انقلاب اسلامی روشن کند

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی:سالت بسیج و سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است، اگر این رسالت را از ما بگیرند دیگر هویت ما را گرفته‌اند لذا باید خوب رسالتمان را بشناسیم
کد خبر: ۹۴۵۳۳۷۳
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

رسالت بسیج و سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است/دشمن اگر می‌خواهد حیات خود را ادامه بدهد باید تکلیفش را با انقلاب اسلامی روشن کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در دوره یاوران ولایت پسران بسیج دانش آموزی سپاه نینوا گفت: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و بعد از گذشت یک چله وقتی که گام اول را پشت سر گذاشت و در طلیعه گام دوم دشمن را در شرایط وجود و عدم قرارداد ، یعنی دشمن در مقابل انقلاب اسلامی به اینجا رسید که اگر مقابل جمهوری اسلامی ایران باشد آن دشمن محکوم به زوال است و از بین خواهد رفت.
وی اظهار داشت: دشمن اگر می‌خواهد حیات خود را ادامه بدهد باید تکلیفش را با انقلاب اسلامی روشن کند و با انقلاب ما مواجه شود تا بتواند وجودیت خود را حفظ کند.
حسینی عنوان کرد: در دوران کرونا چهار بار استان گلستان توسط بسیج و سپاه مورد غربالگری قرار گرفت و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را به صورت تلفنی غربالگری کردیم و دو شهرستان را در استان به صورت حضوری و بسیجیان ما خانه به خانه غربالگری کردند و به دنبال بیمار رفتند.
جانشین سپاه نینوا افزود: وقتی اسلام را نگاه میکنیم میبینیم با فطرت انسان ها تطبیق دارد شما نسلی هستید که در یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار دارید که در خانه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی مورد هجمه هستید و باید شما برجستگان مسلح و مسلط باشید.
وی بیان داشت: رسالت بسیج و سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است، اگر این رسالت را از ما بگیرند دیگر هویت ما را گرفته‌اند لذا باید خوب رسالتمان را بشناسیم و آن را انجام بدهیم.
حسینی در ادامه تصریح کرد:شما در مدرسه تمام اختیارات فرمانده سپاه استان را دارید لذا خواهش می کنم از شما انقلاب اسلامی را خوب بشناسید و خیلی راحت از کنار اصول و ارزشهای این انقلاب نگذرید و آن را برای دیگران بیان کنید.
وی اذعان داشت:انقلاب اسلامی بر پایه و اساس سه محور تشکیل شده که اگر هر یک از این سه محور نباشد آن دو محور دیگر ظهور و بروز ندارد محور اول دین، محور دوم ولایت و رهبری و محور سوم مردم هستند. مادر پاسداری به این سه محور باید بسیار توجه داشته باشیم.
حسینی افزود: فرصت جوانی را محترم بشمارید ردای جنود الله را به تن کرده اید و نیاز دارید اول به خودتان برسید و بعد دنبال این باشید که مغناطیس وجودی شما همه را جذب کند.
این مقام مسئول اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه و جوانان است و شما جوانها بدانید امید این انقلاب و صاحب این انقلاب شما هستید دشمن دنبال این است که افتخارات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را کم ارزش و کم بها نشان دهد و با این اقدامات روح ناامیدی را در شما تزریق کند.
وی در پایان با اشاره به ماموریت های بسیج و سپاه گفت: یکی از ماموریت‌های واجب ما جهاد تبیین است نقشه‌های دشمن را باید برملا کرد، امید را باید در جوانان تزریق کرد، اینها جزو مأموریت‌ها و رسالت های ما در پاسداری از انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها