خبرهای داغ:
امیر مرادبیگی:

ایران و ایرانی برای دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستادگی می‌کند

همدان-فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که ایران و ایرانی برای دفاع از وطن، عزت و آرمان‌های انقلاب و ناموس خود تا پای جان ایستاده و ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۵۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم پرویز مرادبیگی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میدان باباطاهر همدان برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی با بیان اینکه اربعین به برکت انقلاب اسلامی به یک کنگره و همایش عظیم مسلمانان تبدیل شده است، اظهار کرد: اربعین حسینی نماد وحدت، اقتدار مسلمانان جهان است که حضور میلیونی مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در این مراسم نمادی از اوج ارادات انها به اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه امام راحل با فرماندهی در تمام زمینه‌ها موجب پیروزی ملت در همه عرصه‌ها از جمله عرصه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ... شد، گفت: امام(ره) در همه عرصه‌ها رکن اصلی پیروزی ایران و انقلاب بود.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان دفاع مقدس را یک نقطه عطف و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: در دفاع مقدس عرصه و میدان ظهور و بروز اقشار مختلف به فرماندهی امام راحل فراهم شد و آحاد مردم در جنگ تحمیلی حضور موثر داشتند که با ایثار و فداکاری خودر جنگ تحمیلی به پیروزی دست یافتند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران و حضور ملت ایران در جنگ تحمیلی برگرفته از قیام کربلا و در راستای خط سرخ کربلا بود، تصریح کرد: مکتب امام راحل برگرفته از مکتب امام حسین(ع) بود بنابراین بر استقامت و ایستادگی برای دست یافتن به پیروزی اعتقاد راسخ داشتیم و به همین دلیل پیروزی ازآن ما بود که به آن هم دست یافتیم.

امیر مرادبیگی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که ایران و ایرانی برای دفاع از وطن، شرافت، کرامت، عزت و آرمان‌های انقلاب و ناموس خود تا پای جان ایستاده و ایستادگی می‌کند و اگر دشمنان در برابر دین ما بایستند ما با تمام قدرت و قوا در برابر تمام دنیای مادی آنها خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه امروز روحیه شهادت طلبی و ایثار در تمام مردم ایران و به ویژه در نیروهای مسلح موج می‌زند، بیان کرد: با رهبری فرماندهی معظم کل قوا با تمام قوت و توان در گام دوم انقلاب به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب در پیش هستیم.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه امروز به واسطه رافت اسلامی که در حکومت اسلامی موج می‌زند برخی وهم و خیال برمی‌دارند و تهدید می‌کنند و اقدامات رذیلانه چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام می‌دهند، گفت: متاسفانه دشمنان داخلی و خارجی و استکبار جهانی نیز از این شرایط سوء استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما اعلام می‌کنیم ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران مقتدر و نیروی انتظامی همواره در حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب آمادگی کامل دارد.

امیر مرادبیگی با اشاره به قدرت و اقتدار نیروهای مسلح تصریح کرد: ما به جهانیان ثابت کردیم اگر 43 سال پیش دشمن به ما حمله کرد، امروز در داخل کشور خودمان منتظر دشمن نمی‌مانیم بلکه سربازان این کشور در نزدیک‌ترین نقطه به دشمن در خارج از مرزها قرار دارد و با گذر از اقیانوس‌ها و دریاها در حیات خلوت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی حضور دارد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی دیگر دفاع کننده محض نیست بلکه قدرت تهاجمی و قدرت حمله‌ای و آفندی بسیار قوی داریم، تاکید کرد: این‌ها شعار نیست و در عمل هم ثابت کردیم اما به گفته رهبر فرزانه انقلاب ما شروع کننده نیستیم و اگر دشمنی قصد تعدی به این کشور را داشته باشد دیگر تمام کننده نخواهد بود.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان اظهار کرد: اعلام می‌کنیم اگر دشمنی و ضد انقلابی حتی بخواهد فکر تجاوز و ضربه نسبت به آرمان‌های انقلاب داشته باشد ما با توانمندی و قدرت پاسخ پشیمان کننده به آنها خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات