خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان:

بصیرت مردم رمز عبور از فتنه‌ها می باشد

دامغان_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان گفت: بصیرت و روشنگری مردم رمز عبور از فتنه‌ها، بحران‌ها و عامل خنثی سازی نقشه‌های دشمنان می باشد. 
کد خبر: ۹۴۶۰۲۲۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان در نشست بصیرتی که در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با حضور کارمندان جامعه پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت و روشنگری رمز عبور از فتنه‌ها، بحران‌ها و عامل خنثی سازی نقشه‌های شوم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حجت‌الاسلام قربانی با گلایه از رفتار و واکنش برخی هنرمندان و بازیگران نسبت به اتفاقات اخیر بیان کرد: افرادی که در جمهوری اسلامی ایران و این نظام به جایگاهی رسیده‌اند اکنون پا را از گلیم فراتر گذاشته و نقش اپوزیسیون را بازی می کنند و پرواضح است آشوبگران به دنبال اهداف خود و سوءاستفاده از شرایط موجود را دارند.

وی با تشریح انواع بصیرت گفت: بصیرت اعتقادی یعنی اعتقادی که در انسان وجود دارد صحیح و بر اساس قرآن و روایات باشد.

قربانی بصیرت فردی یا اخلاقی را نوع دیگر بصیرت دانست و افزود: در این نوع بصیرت فرد فرد جامعه باید در مسائل شخصی، شرعی و اخلاقی با آگاهی و روشنگری عمل کند. 

وی خاطر نشان کرد: بصیرت سیاسی یکی دیگر از انواع بصیرت است و به این معنا می باشد که مردم در حوادث پیش‌آمده در بعد سیاسی تصمیم درست را بگیرند و مواضع دشمن را بشناسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان گفت: امروزه بستر حمله دشمن از خاکریز فیزیکی به فضای مجازی و رسانه منتقل شده و بر این اساس نوع قربانیان تغییر کرده و برای مثال توهین به مقدسات یکی از راه‌های حمله دشمن است که در فضای مجازی انجام می شود و وظیفه همه ما در مقابل این مسئله کسب بصیرت و روشنگری می باشد. 

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه‌های متفاوت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تحریم یکی از حربه‌های دشمن است و این خود نشان از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دارد در غیر این صورت تحریم معنا ندارد. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار