خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان خبر داد

برگزاری پویش «مشق احسان» به همت بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان

همدان-فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۲۰۰ بسته لوازم تحریر در پویش «مشق احسان» با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۲۹۲
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
برگزاری پویش «مشق احسان» به همت بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان

اعظم اجاق پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های درس با عنوان عدالت آموزشی و نصیب برابر از اهداف آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی است.

وی ابراز کرد: یکی از وظایف و برنامه‌های این سازمان بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و افراد توانمند است تا بتوانیم به تحصیل و آموزش سایر دانش‌آموزان نیازمند کمک کنیم.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان ادامه داد: در آستانه سال تحصیلی جدید تعداد ۲۰۰ بسته لوازم تحریر با عنوان پویش «مشق احسان» با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین استان همدان تهیه و بسته‌بندی شد و بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده مدارس دخترانه آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان توزیع شد.

وی مطرح کرد: این بسته تحصیلی شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، جامدادی، مدادرنگی و سایر ملزومات تحریری بوده که قیمت تقریبی هر بسته ۵ میلیون ريال است.

اجاق پور با بیان اینکه توفیق خدمت به محرومان، عطیه‌­ای مهربانانه است از جانب غنی مطلق به کسانی که قلبی دریاگونه دارند، گفت: محرومان را در این مرحمت شریک می­‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار