خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

بزرگی و اتحاد ایران باعث نگرانی معاندین شده است

همدان-فرماندار بهار گفت: بزرگی و اتحاد ایران باعث نگرانی معاندین شده و هراسان از وحدت و یکپارچگی مردم ایران هستند اما همه ما ید واحده و در یک جبهه هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۹۳
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید «اروجعلی شکری» ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده این جلسه که جهاد تبیین و روشنگری را به همراه می‌آورد، اظهار کرد: افرادی که برای دفاع از ایران اسلامی ایثار نشان دادند و از جان خود گذشتند هرگز از یاد ما نخواهند رفت.

وی افزود: بزرگی و اتحاد ایران باعث نگرانی معاندین شده و هراسان از وحدت و یکپارچگی مردم ایران هستند اما همه ما ید واحده و در یک جبهه هستیم.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: راهبرد انگلیسی‌ها برای غلبه بر ملت‌ها، اختلاف انداختن برای حکومت کردن است، معاندین با اختلاف اندازی در داخل کشور به دنبال اهداف خود هستند اما مردم، جوانان و نواجوانان ما صاحب تحلیل و فکر هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کشورهای غربی زورگویان بین المللی هستند، ادامه داد: استقلال انقلاب اسلامی باعث شده دست دشمنان از منافع کشور ما قطع شود؛ منافع ملی ایران مختص مردم کشور است و یکایک مردم ایران اسلامی یکپارچه از این منافع همچون گذشته دفاع خواهند کرد.

در ادامه این برنامه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص نیروی انتظامی اروجعلی شکری، میدانی در لالجین به اسم این شهید گرانقدر نامگذاری شد و سردیس این شهید والامقام در این میدان رونمایی شد.

گفتنی است؛ شهید «اروجعلی شکری» سرباز ژاندارمری و بیسیم‌چی دوران جنگ تحمیلی بود، این شهید بزرگوار در محور عملیاتی سقز_دیواندره همراه با همرزمانش در محاصره گروهک تروریستی کومله قرار می‌گیرد و در یکم بهمن سال ۱۳۶۱ به دست مزدوران کومله به فیض شهادت نائل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات