خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندر ترکمن:

اجرای ۱۴۵ برنامه شاخص در هفته بسیج با شعار محوری بسیج،خدمتگزار ملت ایران است

سرهنگ سید محمود حسینی گفت: هفته بسیج فرصت نوینی است تا بتوانیم با بهره گیری از بستر و ظرفیت رسانه ای، خدمات و رشادت های بسیج و بسیجیان را به مشاهده جهانیان بگذاریم.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۸۴
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

اجرای ۱۴۵ برنامه شاخص در هفته بسیج با شعار محوری بسیج،خدمتگزار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار سید محمود حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرترکمن در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج گفت:‍ بسیج عصاره عمل صالح، مایه وحدت و اقتدار نظام اسلامی است، بسیج اراده مستحکم و پاره تن مردم است، بسیج حامی مظلومان عالم، پشتیبان و مدافع ولایت، امنیت و سلامت نظام اسلامی است، بسیجی مخلص و باسلاح ایمان، فتح الفتوح دروازه های کمال است.
وی افزود: بسیج بعنوان داشتن تفکر بسیجی و اثرگذاری زیاد در حوزه های مختلف شناخته می شود، یکی از امتیازات بسیج، مردمی بودن آن است، آنچه امروز بیش از هر زمان دیگر ما نیاز داریم، حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه های نقش آفرینی به جهت پیشبرد همه جانبه آرمان های انقلاب اسلامی است.
حسینی در ادامه اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای شمردن فعالیت ها و دستاورد های بسیج است که بیش از 43 سال از فداکاری های بسیج می گذرد، شجره طیبه ای که ریشه در اسلام ناب محمدی دارد و با هدف تحقق انقلاب جهانی امام زمان(عج)، تمدن نوین اسلامی، طرح اعتلا و سند تحول، خدمت رسانی بی منت و سازندگی و جهاد تبیین را درسینه دارد.
فرمانده سپاه بندر ترکمن خاطر نشان کرد: هفته بسیج فرصت نوینی است تا بتوانیم با بهره گیری از بستر و ظرفیت رسانه ای، خدمات و رشادت های بسیج و بسیجیان را به مشاهده جهانیان بگزاریم.
وی بیان داشت: شما فعالین رسانه ای میبایست بعنوان سربازان خط مقدم از فرهنگ بسیج و بسیجی گری در فضای مجازی پاسداری کنید.
حسینی در پایان تصریح کرد: طی هفته بسیج 145 برنامه ی شاخص پیش بینی و با شعار محوری بسیج، خدمتگزار ملت ایران است در شهرستان بندرترکمن اجرایی خواهد شد، از قبیل:

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار