خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بندرگز؛

بسیج حامی محرومان و خادم و خدمتگزار ملت ایران است/ اجرای بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی گفت: بسیج یک تشکل مردمی که برگرفته از آموزه های الهام بخش دین مبین اسلام می‌باشد که در همه اعصار و میدان ها حضور فعال داشته است.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۵۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

بسیج حامی محرومان و خادم و خدمتگزار ملت ایران است/ اجرای بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ یعقوب احمدی فرمانده سپاه ناحیه بندر گز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت:بسیج شجره طیبه ای که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل و امروز میدان دار و بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب می باشد.
وی افزود: بسیج یک تشکل مردمی که برگرفته از آموزه های الهام بخش دین مبین اسلام می‌باشد و در همه اعصار و میدان ها با توطئه های دشمنان که به صورت سازمان یافته همیشه سعی کرده‌اند از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری کرده و ضربه به این نظام مقدس بزنند مقابله می کند.
احمدی اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی هم بسیج مستضعفین به عنوان حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پیشقراول بوده‌اند و در مقابله با فتنه های گوناگون و مخصوصاً در اغتشاشات اخیر که دشمنان نظام اسلامی ایجاد کردند،با توجه به اینکه تهمت و ناسزا شنیده‌ و شهید داده اند همچنان مقاوم و استوار بر سر پیمان خود ایستادگی کرده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته بسیج، ۱۳۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود که از جمله برنامه‌های شاخص آن عبارتند از:
رزمایش جهادگران فاطمی و نهضت کمک مومنانه و توزیع هزار بسته معیشتی در بین محرومان ،برگزاری میز خدمت جهادی و اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مردم ، برگزاری نشست های بصیرتی جهاد تبیین، مسابقات فرهنگی ورزشی هنری ، اهداء جهیزیه به نوعروسان ، اجرای ویزیت رایگان در مناطق محروم و نمایش اقتدار بسیجیان در روز پنج آذر با حضور بسیجیان شهرستان
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها