خبرهای داغ:
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:

هدف دشمنان در جنگ ترکیبی، بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است/امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند

غلام الواری گفت: هدف نهایی دشمنان از این جنگ، تغییر شناخت و بدبین کردن اقشار مختلف مردم بالاخص نسل جوان نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن است.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۶۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

هدف دشمنان در جنگ ترکیبی، بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است/امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ غلام الواری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان درمراسم بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، در جمع دانشجو معلمان دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی گنبدکاووس اظهارداشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی که تمام تلاش‌ها و توطئه‌های قبلی آنها طی ۴۳ سال گذشته از جمله «جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور شخصیت‌ها و مردم در دهه ۶۰ و تحریم‌های اقتصادی» به سنگ خورده، در قالب جنگی ترکیبی به میدان آمده است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در این جنگ که ترکیبی از جنگ‌های نظامی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی (مبارزه با حجاب) است و ۴۹ کشور جهان در آن مشارکت دارند و از هفت سال پیش در حال برنامه‌ریزی برای آن هستند، به خیال باطل خود به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی و ملت هوشیار، آگاه و ولایی ایران هستند.

الواری با اشاره به کینه استکبار جهانی بالاخص آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و دست آنها را از غارت ثروت‌های مردم این سرزمین قطع کرد، اضافه کرد: آمریکا و اذناب عبری و عربی او برای انتقام از این شکست و سایر شکست‌هایی که پس از پیروزی انقلاب در طبس، جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی خوردند، اکنون به جنگ ترکیبی روی آورده و به آن دلخوش کردند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان همچنین علت روی آوردن آمریکا و اذنابش به جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی و ضربه زدن به آنرا «قدرت بین المللی، نظامی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی» دانست و تصریح کرد: این پیشرفت‌های ایران، سد راه اهداف شوم آمریکا و استبکار جهانی در ایجاد خاورمیانه جدید است.

امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند

وی گفت: امروز وظیفه همه اقشار جامعه بالاخص نسل جوان و دانشجو است تا از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در مقابل توطئه‌های دشمنان، با جان و دل دفاع کنیم زیرا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی، حفظ نظام از اوجب واجبات است.

اولواری، عدم وادادگی در مقابل دشمنان و شناخت نقاط آسیب‌پذیر آن، پافشاری بر اصول بنیادین انقلاب و حفظ و افزایش بصیرت سیاسی را از مهمترین وظایف فرد فرد ایرانیان بالاخص قشل جوان و دانشجو برای مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی دانست و بر آن تاکید کرد.

وی بابیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند، بیان داشت: امام راحل با دوراندیشی خویش و پایه‌گذاری بسیج سبب شد تا امروز نیروهای این شجره طیبه برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مقابل دشمنان بایستند و تعدادی از آنها مظلومانه به شهادت رسیدند.

اولواری با گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای منتسب به این قشر، اضافه کرد: امروز رسالت دانشجویان، شناخت صحیح اهداف استکبار جهانی و همراهی با بسیجیان و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و شکست آنها در جنگ ترکیبی است.

سرپرست دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی گنبدکاووس هم در این مراسم که فرماندار ویژه این شهرستان نیز در آن حضور داشت، در سخنانی کوتاه با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید دانشجو معلم این واحد دانشگاهی گفت: دانشجویان موتور محرکه جامعه برای رشد و بالندگی هستند.

سیدرحمت الله میردیلمی افزود: هم اکنون در دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی گنبدکاووس که افزون بر ۸۰ سال قدمت دارد، بیش از ۹۰۰ دانشجو معلم (مرد) در سه رشته «آموزش ابتدایی، امور تربیتی و تربیت بدنی» دارد و دانشجو معلمان آن در یک سال اخیر ۹ عنوان کتاب تالیف کردند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان انقلاب که به گفته مقام معظم رهبری، چشم دیدن پیشرفت‌های ملت ایران در بخش‌های مختلف را ندارند، با فریب دادن و برانگیختن احساسات جوانان به دنبال آسیب زدن به ما هستند که نسل جوان و دانشجوی ما باید مراقب این توطئه‌ها باشند.

به گزارش ایرنا، ۱۶ آذر در کشورمان روز دانشجو نامگذاری شده است؛ در واقع این روز، به یاد سه دانشجویی است که در اعتراض به دیدار رسمی «نیکسون» معاون رئیس جمهور وقت آمریکا با شاه پهلوی آن هم چندی پس از کودتای ننگین آمریکایی ۲۸ مرداد، توسط رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها