فرمانده سپاه ناحیه آشتیان تاکید کرد؛

اثربخشی اردوهای راهیان‌نور در تقویت ارزش‌های انقلابی

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان اردوهای راهیان نور را بهترین راه مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن دانست و گفت: این اردوهای معنوی در تقویت ارزش‌های اعتقادی، انقلابی و ارزشی بسیار اثربخش است.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۴۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

اثربخشی اردوهای راهیان‌نور در تقویت ارزش‌های انقلابی

سرهنگ پاسدار محمود رضایی، فرمانده سپاه ناحیه آشتیان در گفتگو با خبرنگار بسیج در آشتیان؛ از اعزام یک کاروان دانش‌آموزی به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: در شرایطی که امروز دشمنان در جنگ شناختی به دنبال زیر سؤال بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند توجه به اردوهای راهیان نور راهکاری مهم‌ برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و بستری مهم برای تحقق جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان تصریح کرد: همان‌گونه که دفاع مقدس پتانسیل تحول‌آفرینی در همه بخش‌ها را دارد، قطعاً برگزاری اردوهای راهیان نور می‌تواند منشأ تحول در نسل نوجوان و جوان کشور باشد.

سرهنگ رضایی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: جبهه بستر انسان‌سازی بود و انسان‌های بسیاری در این مکتب تربیت شدند؛ راهیان نور بستری است که زائران به ویژه نسل جوان و نوجوان ما با سیره شهدا و همچنین روش تربیتی آنان آشنا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سرزمین‌های نور بدر تقویت ارزش‌های انقلابی اثربخش است، گفت: هدف از این سفر را تجدید بیعت با شهدا و امام راحل( ره) و مقام معظم رهبری است؛ دانش‌آموزان جبهه را ندیده‌اند و این اردوها بهترین راه برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات