خبرهای داغ:

حضور موفق پارک علم و فناوری استان سمنان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش کشور

شاهرود_ رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از حضور موفق این پارک در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۸۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

حضور موفق پارک علم و فناوری استان سمنان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش کشورمحسن نظری در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان سمنان همچون سال‌های گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته و شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور پارک استان دستاورد‌ها و محصولات خود را در این نمایشگاه ارایه کردند.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان افزود: به استناد ارزیابی انجام شده از سوی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری کشور، امسال نیز مانند سال گذشته، غرفه پارک علم و فناوری استان سمنان با کسب امتیاز عالی، در بین غرفه‌های برتر و منتخب این رویداد ملی قرار گرفت.
او ادامه داد: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال، محصولات استراتژیک و مهمی همچون، نسل دوم چاپگر زیستی سه‌بعدی شرکت سوبا که از واحد‌های فناور مستقر در پارک استان سمنان است، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مشاور وزیر کشور، رونمایی شد.
نظری اضافه کرد: از دیگر محصولات مهم ارایه شده از سوی شرکت‌های پارک استان سمنان می‌توان به اولین خودروی برقی دانش‌بنیان کشور، محصول شرکت جوانه نرم‌افزار، موتور ماشین لباسشویی بومی‌سازی شده و دوچرخه برقی، محصول شرکت دینا و پره‌های توربین گازی با تکنولوژی سوپرفاین، از سوی شرکت ریخته‌گری دقیق پارس اشاره کرد.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان خاطر نشان کرد: پردیس تخصصی اقتصاد دیجیتال پارک علم و فناوری استان سمنان نیز به عنوان بزرگترین پردیس تخصصی کشور در این حوزه، با در اختیار داشتن پاویون اختصاصی در غرفه پارک، حضور پررنگی را در این دوره از نمایشگاه‌های هفته پژوهش داشته و واحد‌های فناور پارکی فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، محصولات خود را در این غرفه به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها