خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

۳۶۰ بانوی شهید مایه عزت و افتخار استان همدان هستند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ۳۶۰ بانوی شهید استان مایه افتخار استان هستند، گفت: وقتی تاریخ این تعداد شهید را مورد بررسی قرار می‌دهیم مایه عزت و افتخار استان هستند.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۷۰
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین نکوداشت ۳۶۰ بانوی شهید استان همدان که با عنوان «لشکر فرشتگان خدا» در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مراسمی به منظور بزرگداشت بانوان شهید استان برگزار شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت این سردار پر افتخار اسلام، به حضور ایشان در استان همدان اشاره و عنوان کرد: امروز یک بار دیگر یاد و خاطره حاج قاسم که در سالروز عملیات رمضان در استان در همین حسینیه حضور یافت و سخنان ارزشمند و بزرگی را بیان کرد که یکی از زیباترین و پر محتواترین سخنرانی‌های ایشان بود برای ما تداعی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تبیین اهداف برگزاری آیین نکوداشت ۳۶۰ بانوی شهید استان، این مراسم را در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان دانست و بیان کرد: از خانواده شهدا به خصوص خانواده شهید همدانی، شهید عجمیان و شهید علی وردی که از تهران در این مراسم باشکوه حضور یافتند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه ۳۶۰ شهید بانوی استان مایه افتخار استان هستند، گفت: وقتی تاریخ این تعداد شهید را که از شهدای قبل از انقلاب، دفاع مقدس، حادثه بمباران نماز جمعه همدان و شهدای سلامت و امنیت استان هستند مورد بررسی قرار می‌دهیم مایه عزت و افتخار استان هستند.

سردار مجیدی با گرامیداشت سالروز عمیلات کربلای ۴ به تشریح چگونگی این عملیات پرداخت و گفت: در این عملیات استان همدان ۱۶۱ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد و نقش اثربخشی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار