خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

حل مشکلات مردم بزرگترین جهاد امروز کشور/قدرت دفاعی ایران مدیون سلیمانی‌ها

شاهرود_ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز حل مشکلات مردم بزرگترین جهاد است گفت: قدرت دفاعی ایران اسلامی مرهون سلیمانی هاست.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۱۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

حل مشکلات مردم بزرگترین جهاد امروز جامعه/قدرت دفاعی ایران مدیون سلیمانی‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علی سعدی در در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود، با اشاره به فتنه ۱۳۸۸، اظهار کرد: دنیا شاهد خلق یک معجزه برجسته مشارکت مردمی است بعد از ۳۱ سال از عمر انقلاب با عیار بالای حضور مردم که باطل السحر سه دهه بمباران رسانه‌ای دشمنان بود که حاضر نبود مشارکت دینی مردم ایران را بپذیرد.
او افزود: اتاق فکر نظام سلطه طراحی کرده بود که این پیروزی ملی را مصادر کند و نگذارد در کارنامه انقلاب اسلامی با حضور موثر و بصیر مردم ثبت شود.
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ابتدای سال ۱۳۸۸ در حرم رضوی و هشدار نسبت به تفرقه افکنی در جامعه، گفت: اتفاقاتی که در انتخابات سال ۱۳۸۸ رخ داد مردم سالاری دینی را به رخ کشید و در عرصه سیاست خود را نشان داد.
او ادامه داد: برای اولین بار اتفاقاتی در هیأت اجرایی و نظارت افتاد در انتخابات ۱۳۸۸ و بازشماری آرا، تا بی اعتمادی مردم به انتخابات رخ ندهند و در اتفاقات اخیر نیز تمام هدف دشمن بی اعتماد سازی مردم به حاکمیت و نظام بوده است.
رئیس دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه مهمترین سرمایه نظام اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی است که در انتخابات سال ۱۳۸۸ این موضوع را به چالش کشیدند، اظهار کرد: ماهیت دشمنان در فتنه هویدا شد و دست چدنی در زیر دستکش مخملی نمایان شد.
سعدی تاکید کرد: صلب اعتماد مردم از حاکمیت و اعتماد به دشمن هدف مهم جنگ ترکیبی و از اضلاع مهم مثلث فتنه است.
او با اشاره به حدیثی از مولا علی (ع)، گفت: علی (ع) می‌فرماید (فتنه‌ها وقتی می‌آید برای توده مردم تحلیل سخت است و شناخته نمی‌شود و باید به تریبون رهبری امت گوش داد و تحلیل را از رهبری امت گرفت).
رئیس دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: از اول ماهیت اغتشاشگران و مدافعان آن معلوم و عریان به میدان آمد، اما در فتنه ۱۳۸۸، هشت ماه طول کشید تا دست قدرت خدا مردم را در ۹ دی به میدان آورد و ماهیت اغتشاشگران را نمایان کرد.
سعدی با اشاره به احادیثی از امیرالمومنین (ع) در مورد فتنه و مراقبت از حضور در آن، عنوان کرد: همراه کنندگان فتنه‌ها که با سکوت و تحلیل همچنان مدعی هستند در جامعه اما، مردم در صحنه حضور پیدا کردند و این تحلیل رهبری انقلاب اسلامی است.
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به سند امنیت ملی راهبردی آمریکا در دولت بایدن و سه چالش پیش روی آمریکا، گفت: نقش آفرینی چین در تولید ناخالص بین المللی، روسیه در موضوعات نظامی و ایران سه چالش جدی سلطه ایالات متحده آمریکاست.
او با اشاره به تحلیل فوکویاما، افزود: آمریکا دارای قدرت اقتصادی و نظامی عظیمی است، اما اگر باور آمریکایی‌ها به لیبرالیسم از بین برود قدرت آن دو هم از بین خواهد رفت و مردم سالاری دینی در مقابل این باور است و استکبار از این می‌ترسد.
سعدی با اشاره به تقویت قدرت دفاعی ایران توسط امثال تهرانی مقدم‌ها و سلیمانی‌ها و قدرت نانو و موشکی اظهار کرد: امروز می‌خواهند قدرت مردمی و اعتماد مردم را با جنگ رسانه ای، اعتماد سازی در جامعه، معامله با نظام سلطه را دنبال می‌کنند تا از جریان انقلابی ناامید و مردم پناه ببرید به جریان غرب گرا.
او ادامه داد: رهبری تاکید کردند، ایران قوی هدف اصلی دشمنان است و آن‌ها استقلال ایران را بر نمی‌تابند و مردم هم نشان دادند، هر جا نظام نیاز به حضور با بصیرت مردم داشته، مردم، مردانه حضور پیدا کردند.
رئیس دانشگاه امام صادق (ع) با تاکید بر حل مشکلات توسط دولت با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و جریان‌ها و قوای کشور گفت: بزرگترین جهاد امروز حل مشکلات مردم است و مردم وظیفه خود را انجام داده و رهبری انقلاب نیز تبیین کرده اند و باید جهاد تبیین را در برابر دشمنان جدی بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار