خبرهای داغ:
امام جمعه آزادشهر:

اروپا با تروریست خواندن سپاه استیصال غرب را نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین شهابی گفت: تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا نشان از استیصال و درماندگی غربی‌هاست.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۵۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

اروپا با تروریست خواندن سپاه استیصال غرب را نشان داد

به گزارش خبرگزاری بسیح از گلستان؛ حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی در محکومیت حرکت مغرضانه اتحادیه اروپا اظهار کرد: تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا نشان از استیصال و درماندگی غربیهاست.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران قوت قلب ملت ایران است، افزود: سپاه پاسداران نور چشم مردم است، سپاه چشم و چراغ این ملت است، قربانیان ترور تشخیص می‌دهند که تروریسم چه کسانی هستند نه اروپای تروریسم‌پرور که عامل و شریک همه قتل و جنایت در منطقه است.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: سپاه ثمره پاک انقلاب و محبوب مردم ایران است امام ره فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود همه ملت ما همراه و در کنار سپاه پاسداران و خود را یک سپاهی می‌دانند.

شهابی با اشاره به دیدار بعضی مسؤلان سازمان تبلیغات با مقام معظم رهبری گفت: تاکید موکد حضرت آقا جهاد تبیین است این واجب فوری را جدی بگیرید که سازمان تبلیغات درعرصه جهاد تبیین مسؤلیت سنگینی بر عهده دارد.

وی در خصوص برکات و فضایل ماه رجب ابراز کرد: رجب ماه استغفار و دعا، ماه رحمت و مغفرت الهی است، ماه مقدمه ورود به ماه رمضان است از فیوضات ماه رجب بهره گیریم.

شهابی با بیان حدیثی از امام باقر (ع) گفت: انسان متقی سه نشانه دارد، عمل او خالص است آرزوهایش کوتاه و غنیمت‌شمار فرصتها است.

وی صداقت در سبک زندگی اسلامی را مولفه‌ای مهم دانست و افزود: صداقت خواست فطرت انسانی است صداقت تجلی حقانیت است و کسی که اهل صداقت است در برابر حق تسلیم است.

به گفته شهابی؛ از جمله آثار صداقت رشد معنوی وتکریم الهی وآرامش روحی است راستگویی اعتماد به نفس انسان را افزایش می‌دهد و سبب استحکام خانواده می‌شود و انسان صادق عذاب وجدان ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار