خبرهای داغ:
امام جمعه رامیان:

دشمنان با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود به انزوا خواهند رفت

حجت الإسلام والمسلمین ابراهیمی فرد گفت: اتحادیه اروپا به بهانه اعدام جاسوسان، جنگ رسانه ای ودیبلماسی علیه ایران را با تحریم وتروریست خواندن سپاه شروع کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۹۰
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

دشمنان با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود به انزوا خواهند رفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام ابراهیمی فرد امام جمعه رامیان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه گفت: دشمن به ویژه اسرائیل واتحادیه اروپا  احمق هستند که به بهانه های مختلف دنبال تهدید وتحریم سپاه وایران هستند، آنها باید بدانند همانگونه که رهبر حکیم فرزانه فرمودند آنها همیشه خطای راهبردی دارند این بار هم بدانند آنا به آن واو نابودی خواهند رفت نه سپاه قهرمان وایران اسلامی.

وی با اشاره به حماقت های اروپا، آمریکا و اسراییل افزود:  اسرائیل ایران را تهدید می کند که سایت های هسته ای ایران را می زند راست، اگرراست می گوید شروع کند. اما بداند این اسرائیل است که از روی کره خاکی محو می شود به اذعان خودشان ما قدرت بومی اول منطقه هستیم.

ابراهیمی فرد اظهار داشت: دومین حماقت از اتحادیه اروپاست که به بهانه اعدام جاسوسان،  جنگ رسانه ای ودیبلماسی علیه ایران را با تحریم وتروریست خواندن سپاه شروع کرده است. این حرکت آنها خلاف قانون است اروپا بداند که خود به انزوا رفته وضرر خواهد کرد ایران یک پارچه سپاهیند.

امام جمعه رامیان خطای راهبردی استکبار را از کلام رهبر عزیزتر از جان، دیدِ مادی داشتن دانست و گفت: استکبار ایمان مردم ایران را نادیده می گیرد واین مؤلفه ای است که آنها را شکست می دهد.

وی خاطرنشان کرد: البته دشمن می داند مشکل کجاست و کاری از دستش بر نمی آید. و چون قدم به شناخت معنویت بگذارد، نور اسلام دنیا را فتح خواهد کرد.

 ابراهیمی فرد در پایان تصریح کرد: اکنون دشمن در همان مرحله دستور پنبه در گوش گذاشتن است که صدای قرآن محمدی شنیده نشود، چون می داند نور اسلام فطری است وهمه قله ها را فتح می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار