خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بندر ترکمن:

اگر سپاه نبود آتش تروریست دامن اروپا را می گرفت/سپاه عظیم با چنین بیانیه هایی متزلزل نمی شود

حجت الإسلام صیدانلو گفت: اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه به‌ویژه با محوریت نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی عزیز نبود قطعاً آتشفشان تروریستی که توسط آمریکایی‌ها ایجاد شد دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۴۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

اگر سپاه نبود آتش تروریست دامن اروپا را می گرفت/سپاه عظیم با چنین بیانیه هایی متزلزل نمی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین صیدانلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بندر ترکمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خطاب به اروپا گفت: اشتباهات خود را تکرار نکنید شما بنده شیطان هستید و ما بنده خدا شما نهایت تلاش برای دنیا خواهی را دارید و ما با اندک ماندن در دنیا به بینهایت خدا می‌رسیم.

وی افزود: خداوندی که مالک دنیا و آخرت انسانها است فرمود: ظلم سست بنیاد است و هرچه رنگ خدایی داشته باشد ماندگار.بدانید که خداوند متعال تمام راه های تسلط شما ظالمان شیطان پرست را علیه خداپرستان بسته است ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا.. سنت خدای متعال برای ریشه کن کردن ظلمان تغییر نکرده است.

صیدانلو گفت: اروپایی‌ها اشتباهات خود را تکرار نکنند؛ هر چند به‌همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه به‌ویژه با محوریت نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی عزیز نبود قطعاً آتشفشان تروریستی که توسط آمریکایی‌ها ایجاد شد دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است از بین می‌رفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بندر ترکمن تصریح کرد: اروپا دو بار خود را در یک جنگ جهانی قرار داد و امروز بر ویرانه‌های همان جنگ‌های گذشته اروپای جدید شکل گرفته. اروپا از اشتباهات گذشته خود درس نگرفته و فکر می‌کند با چنین بیانیه‌هایی می‌تواند این سپاه عظیم که سرشار از قدرت ایمان، توکل، قدرت و اراده است را متزلزل کند.

وی بیان داشت: ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند قوی‌تر عمل می‌کنیم. به اروپایی ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند. اگر دچار اشتباه شوند باید پیامد اشتباه خود را بپذیرند.

صیدانلو خاطرنشان کرد:اخیرا آمریکا گفته:ما از ماه سپتامبر بر دفاع از مردم ایران و  آزادی‌های اساسی آنها تمرکز کرده‌ایم. اگر شما واقعا به فکر مردم ایران هستید به این سوال ها پاسخ بدهید.

 چرا با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، شاه جنایتکار فراری از ایران را مجددا بر مردم ایران تحمیل کردید؟

چرا پول های ایران در کشورتان آمریکا و دیگر کشورهای بدهکار به ایران را بلوکه کرده و اجازه استرداد به ایران را نمی دهید؟

چرا به محاصره اقتصادی علیه مردم ایران از سال ۵۸ تاکنون پایان نمی دهید؟

چرا با تحمیل  ۸ سال جنگ، آرامش و آسایش را از مردم ایران سلب کردید؟

چرا ۲۹۰ مسافر بی گناه را در هواپیمای ایرباس در خلیج فارس در سال ۶۷ با ناو جنگی به شهادت رساندید؟

چرا انواع تحریم های ظالمانه را علیه مردم ایران وضع کردید و حتی از ورود داروی پروانه ای کودکان به ایران جلوگیری می کنید.؟

و صدها چراهای دیگر که فرصت مجال در این مقال نیست ولی پاسخ یک جمله است:به فرمایش رهبر معظم انقلاب آمریکا باج می خواهد باج خواهی کند و اینکه ملت ایران از انقلاب و آرمانهای انقلابی خود دست بکشند و دوباره رژیمی دیکتاتور و آلت دست آمریکا بر کشور ایران مسلط شده و منابع و ذخائر ملت را به غارت ببرد. و این خوابی است که هرگز تعبیر نمی شود همانکه شاعر گفت: شتر در خواب بیند پنبه دانه

وی در ادامه گفت: آمریکا و صهیونیست ها و همه هم پیمان های شما در هیچ جای جهان محبوب نیستید و نمی توانید محبوبیت امثال سردارسلیمانی ، سپاه_و ایران را در دل مردم دنیا کم کنید. ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم و زیر بار ذلت نمی رویم برای ما بهترین زندگی و آغاز خوشی ها لحظه شهادت است زندگی توام با ابراز بندگی برای خدا و دشمنی با شیطان. ما همه اقدامات شما را علیه مردم دنیا محکوم می کنیم و با تمام توان مقابل شما می ایستیم.

صیدانلودر پایان خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:این آرزو را هم مانند پیروزی در اغتشاشات ۱۴۰۱ با خودتان به گور خواهید برد و بدانید که با ایرانیانی که دل شیر دارند پشه های امثال شما نمی توانند عرض اندام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها