خبرهای داغ:
دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت:

تروریست‌دانستن سپاه، نشانه جهل و حماقت دشمنان است

آخوند خوجملی با محکوم‌کردن اقدام پارلمان اروپا درتروریستی اعلام‌کردن سپاه پاسداران گفت: این نهاد مردمی از ارکان قانونی نظام جمهوری اسلامی است و اقدام آن‌ها خللی در حرکت رو به رشد انقلاب و سپاه ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۴۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

تروریست‌دانستن سپاه، نشانه جهل و حماقت دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند ابوبکر خوجملی در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون راه‌های گوناگونی را برای جلوگیری از پیشرفت های نظام در پیش گرفتند اما نتوانستند و از این پس هم نخواهند توانست.

وی افزود: استکبار جهانی پس از شکست در این اقدامات، به سپاه پاسداران به عنوان یکی از ارکان قانونی نظام حمله کرد و در اقدامی نابخردانه این نهاد مقدس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد.

آخوند خوجملی با محکوم کردن این اقدام پارلمان اروپا، اضافه کرد: سپاه یک نهاد مردمی و قانونی است و نیروهای این یگان نظامی از مردم و در بین مردم هستند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت بابیان اینکه سپاه همواره حامی مردم ایران است، بیان کرد: هیچ کس نمی‌تواند منکر خدمات این نهاد در سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی و دستگیری از نیازمندان و خدمت‌رسانی به مردم در حوادث مترقبه مانند سیل و زلزله باشد.

آخوند خوجملی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در همه این اقدامات پیشتاز بوده و دشمنان بدانند با این گونه اقدامات نابخردانه، خللی در حرکت رو به رشد نظام و سپاه ایجاد نخواهند شد.

وی تصریح کرد: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی از همه اقوام و مذاهب حامی و پشتیبان فرزندان خود در سپاه پاسداران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها