خبرهای داغ:
فرماندار ویژه گنبدکاووس:

سپاه پاسداران ترجمان واقعی مردمی بودن است/مانع به هدف نرسیدن توطئه های دشمن، سپاه و بسیج است

مهدی دهرویه گفت: برخود وظیفه می دانیم بابت زحماتی که در حفظ امنیت ، محرومیت زدایی ، امداد رسانی سیل زدگان و اقتدار در اغتشاشات اخیر متحمل شدید از شما و مجموعه سپاه و بسیج قدردانی کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۱۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

سپاه پاسداران ترجمان واقعی مردمی بودن است/مانع به هدف نرسیدن توطئه های دشمن سپاه و بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس به همراه معاون عمرانی ، رئیس اداره سیاسی و اجتماعی و بخشدار مرکزی شهرستان در راستای محکومیت اقدام تروریستی خواندن سپاه و اعلام حمایت با فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبد در این دیدار گفت : قدردانی و بیان عظمت  سپاه گاهی از بیان و ذهن ما خارج می شود ولی گاهی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای حفظه الله است که درجه هایی از عصمت را دارا هستند .سپاه پاسداران با حضور به هنگام در عرصه های مورد نیاز ثابت کرده که ترجمان واقعی مردمی بودن است.

وی افزود : امروز که راه برون رفت از مشکلات ر‌ویکرد انقلابی و جهادی است ، سپاه پاسداران بهترین شاخص برای الگو گیری اقدامات جهادی ماست.

دهرویه خاطرنشان کرد: اگر چه حمایت های دستگاه ها در مقابل عظمت سپاه چیزی نیست ولی برخود وظیفه می دانیم بابت زحماتی که در حفظ امنیت ، محرومیت زدایی ، امداد رسانی سیل زدگان و اقتدار در اغتشاشات اخیر متحمل شدید از شما و مجموعه سپاه و بسیج قدردانی کنیم.

معاون استاندار گلستان عنوان کرد: دشمن با تروریستی خواندن سپاه در این برهه نشان داد، مانع به هدف نرسیدن توطئه های خود بعد از اغتشاشات، سپاه پاسداران و بسیج مردمی ارزیابی کرده است.

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسداررمضانعلی قاسمپور فرمانده سپاه گنبد ضمن تشکر از اعلام حمایت مسئولین از سپاه گفت : از روز تاسیس تا حال سپاه پاسداران در عمل ثابت کرده که خدمتگذار و نوکر مردم بوده است.افتخار ما است که مردم عزیز ، سپاه را حامی خود می دانند و ما بر این خادمی ملت شریف و لباس سبز پاسداری حریم اسلام و قرآن و ولایت که بر تن داریم خداوند راشاکر هستیم.

فرمانده سپاه گنبد افزود : مستکبرین و زورگویانی که فکر می کردند به راحتی با اغتشاشی می توانند انقلاب را برای خود کنند به سد مستحکم جان فداهای ملت و ولایت در نیروهای مسلح برخورد کردند که این برکسی پوشیده نیست.

رمضانعلی قاسمپور خاطرنشان کرد : فتنه آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل را در کف خیابان همین بسیجیان و نیروهای انقلابی ما نقش بر آب کردند.

وی بیان داشت: بر دشمنان ما پوشیده نیست ، زمانی که غرش شیردل های سپاه پاسداران بلند شود باید کل منطقه را تخلیه و برای همیشه فرار کنند.اگر سپاه پاسداران با فرماندهی حکیم و بصیر انقلاب نبود داعش خود ساخته دامن خود اروپا راهم گرفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها