خبرهای داغ:
از 5 الی 7 بهمن برگزار می‌شود؛

رویداد «یکصدا ایران» سکویی برای موفقیت دانش‌آموزان گلستان

استان گلستان میزبان چهارمین رویداد «یکصدا ایران» در روزهای پنجم الی هفتم بهمن ماه خواهد بود، این رویداد سکویی برای موفقیت دانش‌آموزان و تربیت هنرمندان متعهد انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۱۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

رویداد «یکصدا ایران» سکویی برای موفقیت دانش‌آموزان گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ استان گلستان میزبان چهارمین رویداد «یکصدا ایران» پس از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان و کرمان در روزهای پنجم الی هفتم بهمن ماه خواهد بود این رویداد سکویی برای موفقیت دانش‌آموزان و تربیت هنرمندان متعهد انقلابی است.

رئیس حوزه هنری گلستان در خصوص جزئیات برگزاری رویداد ملی «یکصدا ایران» به میزبانی استان گلستان گفت: این رویداد با هدف استعدادیابی و تقویت کنشگری دانش‌آموزی بر پایه هویت ملی و استانی انجام می‌شود.

سیدحسام بنی‌فاطمه از طراحی بوم هویتی استان خبر داد و افزود: این بوم هویتی به منظور شناخت دانش‌آموزان نسبت به مشاهیر و مفاخر طراحی شده است.

وی با بیان اینکه 670 دانش‌آموز در فراخوان اولیه به رویداد یکصدا ایران معرفی شدند، ابراز کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر از سراسر استان در پایه‌های نهم تا دوازدهم تعداد۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال کردند که از این تعداد ۱۸۰ اثر مورد پذیرش قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری گلستان افزود: رویداد یکصدا ایران پس از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان و کرمان در روزهای پنجم الی هفتم بهمن ماه به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

بنی‌فاطمه؛ محورهای رقابتی یکصدا ایران را در هنرهای تجسمی «طراحی پوستر، نقاشی، خوشنویسی و عکاسی»، هنرهای نمایشی «نقالی، مونولوگ، تئاتر تک نفره و گروهی»، ادبیات «روایت، داستان کوتاه و شعر» و هنرهای چندرسانه‌ای و تصویری «پادکست، نماهنگ، فیلم کوتاه، موشن و انیمیشن» اعلام کرد.

وی برگزاری این رویداد را سکویی برای موفقیت دانش‌آموزان و تربیت هنرمندان متعهد انقلابی دانست و گفت: بیشترین آثار مربوط به دانش‌آموزان دختر با۱۴۰ اثر بوده است و ۴۰ اثر از سوی دانش‌آموزان پسر به دبیرخانه ارسال شده است.

بنی‌فاطمه با بیان اینکه به ازای هر 10 دانش‌آموز یک مربی در مدت سه روز برگزاری رویداد حضور دارند، اظهار کرد: از نیما بیگلریان در بخش هنرهای نمایشی، محمدرضا عباسپور در بخش هنرهای تجسمی، آرش صحرانورد در بخش ادبیات و علی سلیمانی در بخش چندرسانه‌ای و تصویری به عنوان اساتید و داوران این رویداد دعوت شده است.

گالیکش و گمیشان به ترتیب با ۳۸ و ۲ شرکت‌کننده در بالاترین و پایینترین تعداد ارسال آثار قرار دارند، بیشترین استقبال از بخش چندرسانه‌ای و پس از آن تجسمی بوده است.

قرار است آثار فاخر دانش‌آموزان گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیلبوردهای تبلیغاتی شهری نمایش داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار