خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن:

اهانت‌های استکبار نشانه دشمنی با اصل اسلام است/هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است

حجت الاسلام مهدی صیدانلو گفت: اهانت دیوانه وار غرب به قرآن با شعار آزادی بیان نشان میدهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۶۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

اهانت‌های استکبار نشانه دشمنی با اصل اسلام است/هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام مهدی صیدانلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن طی بیانیه ای اقدامات اخیر استکبار جهانی را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون مصیبت ‌وارده به انسانیت و وجدان و شرف و آزادگی انسان ها را به عموم انسانهای عالم تسلیت عرض میکنم

بدا به حال مردم دنیا که به خالق خود توهین می کنند بنده حقیر صف خود را از این موجودات جدا می کنم و از دشمنان قرآن، این کتاب راهنمای انسانیت برائت می جویم ای کاش مردم دنیا اینقدر ناسپاس نبودند سر سفره خدا هستند و نمکدان می شکنند البته منتظر عذاب هم باید باشند.

ما در زمانی زندگی می کنیم که هر گونه رفتار ناشایست ‌و پلید به ارزش تبدیل شده ما در زمانی زندگی میکنیم که بیشترین نیاز بشر به قرآن است.مادر زمانی زندگی می کنیم که چهار دهه با  اقتدار از انقلاب اسلامی گذشته و شیطان ملعون دست به دامن ادم نما ها شده و خودش اسیر دروغ پردازی ها و اهانت ها شده.

ای شیطان تو همانی که خدای متعال تورا  از درگه خود رانده و اکنون با ورود انقلاب اسلامی به عرصه وجود، عمر خود را در حال نابودی می بینی بازی بدی را شروع کرده ای تو خدا را بهتر از همه ما می شناسی اما تکبر و غرور بی جا و ادعای خدایی داشتن و معبود شدنت سرابی بیش نیست تو ضعیفتر از هر زمان دیگر شده ای اذنابت که از توضعیف ترند و نابودی خود را می بینند. قرآن از سوی خدا نازل شده و خودش محافظت از این کتاب زنده و بیدار کننده را به عهده گرفته  است

اهانت دیوانه وار غرب به قرآن با شعار آزادی بیان نشان میدهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است. همه‌ آزادی‏خواهان جهان باید درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها