خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندر ترکمن:

اجرای ۱۸۷ برنامه در دهه فجر امسال در بندر ترکمن/ دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار است

سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی گفت: دهه فجر امسال از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل برنامه هایی که برای اجرا در دهه ی فجر پیش بینی شده است در راستای خدمت رسانی و امیدآفرینی در بین مردم می باشد.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۸۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

اجرای ۱۸۷ برنامه در دهه فجر امسال در بندر ترکمن/ دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی فرمانده سپاه بندرترکمن در نشست خبری با أصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجرضمن تبریک این ایام گفت: دشمنان سعی می کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می آورد. سعی می کنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار است.

وی افزود: دهه فجر امسال از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل برنامه هایی که برای اجرا در دهه ی فجر پیش بینی شده است در راستای خدمت رسانی و امیدآفرینی در بین مردم می باشد و همچنین یکی از موارد مهم پیش بینی اجرای برنامه هایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد این که چه بودیم و چه شدیم .

حسینی عنوان کرد: تعداد ۱۸۷ برنامه برای اجرا در دهه مبارک فجر امسال شهرستان بندرترکمن پیش بینی شده است که می توان به برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، کمک مومنانه، میز خدمت و اردوهای جهادی و ... نام برد که این  برنامه ها با شعار محوری  ایران استوار، ۴۴ سال افتخار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار