خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گمیشان:

فعالیت بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان به مناسبت دهه فجر

سرهنگ پاسدار حسن اخلی گفت: بمناسبت دهه فجر امسال در ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان برنامه های متنوعی در سه محور تبیین، خدمت رسانی و نشاط و امیدآفرینی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۸۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

فعالیت بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان به مناسبت دهه فجر

سرهنگ پاسدار حسن اخلی فرمانده سپاه گمیشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بمناسبت این ایام الله امسال در ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان برنامه های متنوعی در سه محور تبیین، خدمت رسانی و نشاط و امیدآفرینی پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: در محور تبیین؛ نشست های بصیرتی و گفتگو محور با جوانان و اقشار مختلف مردم پیش بینی شده است.

اخلی تصریح کرد: در محور  خدمت رسانی هم علاوه بر اقداماتی که مقرر شده، بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان اردوهای جهادی را پی ریزی می کنند؛ اقشار تخصصی همچون بسیج جامعه پزشکی،بسیج مهندسین کشاورزی سپاه هم برنامه ها و خدمات متنوعی را به مردم شهرستان ارائه خواهد نمود. وی در خصوص برنامه های با محوریت نشاط و امیدآفرینی اذهان داشت: جشن های سراسری، جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و بومی و محلی  را در شهرستان به این منظور پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه گمیشان در انتها بیان داشت: همه این برنامه ها با محوریت مدارس و محلات بصورت مختلف برگزار خواهد شد و این برنامه ها مقدمه‌ای برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار