خبرهای داغ:
دکتر حبیب زاده مقدم:

موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج، تلفیقی از توان مهندسی و روحیه جهادی است

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج: در طرح نهضت ملی مسکن، موسسه از طرف فرمانده کل سپاه و ریاست سازمان بسیج تکلیف دارد که به کمک دولت بیاید و تا کنون در 5 استان، بیش از 2500 هکتار را اجرایی نموده است
کد خبر: ۹۴۸۷۵۳۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج، تلفیقی از توان مهندسی و روحیه جهادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر مجتبی حبیب زاده مقدم مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بنیاد تعاون بسیج در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان که با حضور فرمانده سپاه نینوا و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار گردید عنوان کرد: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج از موسسات قدیمی بنیاد تعاون بسیج است که نزدیک به 30 سال در کشور فعالیت داشته و بیش از 21 هزار واحد مسکونی و 116 شهرک مسکونی را در کشور ساخته و تحویل داده است.

وی ادامه داد: از سال 1396 و پس از حضور موسسه در مناطق حادثه خیز مانند سیل و زلزله، با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیر موسسه به سمت تلفیق توان مهندسی و روحیه جهادی حرکت کرد و این خلاء محسوسی بود که در موسسه وجود نداشت.

حبیب زاده مقدم تصریح کرد: شعار موسسه ارزانتر، کیفی تر و سریعتر ساختن و در شهرک سازی پیاده سازی الگوی اسلامی ایرانی است که با وارد کردن عناصر بسیجی این اهداف محقق خواهد شد.

وی افزود: اخیرا تفاهم نامه ای بین موسسه بنیاد تعاون و معاونت عمرانی وزیر کشور تنظیم شد که طی آن تفاهم نامه به کلیه استانداران ابلاغ گردید موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج عامل چهار وزارت کشور و عضو ستاد بحران کشور محسوب می شود.

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در ادامه تاکید کرد: امروز فرماندهان سپاه های استانی موسسه را بعنوان یک بازوی اجرایی در کنار خود می بینند و از این ظرفیت در عرصه های خدمت رسانی به مردم استفاده خواهند کرد.

حبیب زاده مقدم در پایان خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، موسسه از طرف فرمانده کل سپاه و ریاست سازمان بسیج تکلیف دارد که به کمک دولت بیاید و  تا کنون در 5 استان، بیش از 2500 هکتار را اجرایی نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار