خبرهای داغ:

ایجاد شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ دومنظوره است و به‌عنوان شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی فعالیت خواهد کرد، هفته آینده در دولت مطرح خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

ایجاد شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم در آیین افتتاح ۱۴ پروژه آب و فاضلاب شهرستان شاهرود اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ شهر در کشور بحران آب دارد؛ اما مدیریت در سطح وزارتخانه نیرو به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور صورت گرفت تا در این خصوص مشکلی وجود نداشته باشد.
او گفت: ۲۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب در شهرستان شاهرود وجود دارد و بحث آب قطری و حفر دو حلقه چاه ازجمله مواردی است که تقاضا داریم وزیر نیرو به آن‌ها توجه داشته باشد تا عملیاتی شود.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این وضعیت در تابستان در شهرستان شاهرود با مشکل کمبود و قطعی آب مواجه خواهیم بود.
خانی افزود: شهرک صنعتی شاهرود با مشکل آب و برق مواجه است که با توجه به اینکه شرکت زامیاد ۲ نیز در شهرک صنعتی راه‌اندازی خواهد شد، نیازمند توجه وزیر نیرو است.
او تصریح کرد: بحث راه‌اندازی شهرک صنعتی ۲ شاهرود که به شکل دومنظوره به‌عنوان شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی فعالیت خواهد کرد، هفته آینده در دولت مطرح خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح فاضلاب شاهرود نیز یکی دیگر از مواردی است که با دستور مستقیم وزیر نیرو تسریع خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها