خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا:

دستاوردهای انقلاب قابل قیاس با قبل از آن نیست/ مدت زمان کم. هزینه کم و کیفیت بالا مهمترین ویژگی قرارگاه است

سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی گفت: شعار قرارگاه، ازمردم با مردم وبرای مردم است وبا تشکیل سه ضلع مردم. دولت و سپاه تمامی اقدامات رو پیگیری و به سرانجام می رساند.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۱۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

دستاوردهای انقلاب قابل قیاس با قبل از آن نیست/ مدت زمان کم. هزینه کم و کیفیت بالا مهمترین ویژگی قرارگاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: قرارگاه پیشرفت وآبادانی ازسال ۹۵ و برابر تدابیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب در سپاه پاسداران شکل گرفت.مناطق هدف قرارگاه ۶۱ روستای محروم درقالب۳ دهستان می باشد که در ۵ عرصه تعلیم وتربیت‌ ، فرهنگی اجتماعی، اشتغال ، بهداشت وسلامت و زیرساخت مشغول خدمت رسانی هستیم.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: درسال گذشته علاوه براجرای ۱۰۰ برنامه پیش بینی شده در عرصه های زیرساختی . فرهنگی و تعلیم وتربیت واشتغال با صرفه جویی منابع بیش از ۱۲۰ برنامه در راستای محرومیت زدایی به اجرا درآمد.

نوروزی اظهار داشت: اولویت پروژه های عمرانی قرارگاه، آب شرب می باشد ودراین راستا اقدامات بسیار خوبی انجام و ببش ۴۰ روستا ازتنش آبی خارج شده اند. پروژها دربخش آبرسانی در ۵۳ روستا ودرقالب ۱۳ پروژه در دست اقدام است که  درمجموع پیشرفت کار ۶۰ درصد می باشد و ان شاالله دربهمن ماه چند پروژه افتتاح خواهدشد وبیش از ۲۳ روستا با بیش از ده هزار نفرازآب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا با بیان اینکه گروههای جهادی کمک شایانی در اجرای پروژه های قرارگاه کردند، تصریح کرد: درخصوص گروههای جهادی قرارگاه پیشرفت وآبادانی با ورود درهرروستا با تشکیل هسته های جهادی ازخود مردم روستا درعرصه های مختلف و در رفع محرومیت ازظرفیت های موجود در روستا و مردم استفاده و آنان را به خوداتکایی وخوباوری می رساند و با این کار فرهنگ سازی نموده و کارها وامورات روستا توسط خود مردم اجرا می گردد.

وی خاطرنشان کرد: شعار قرارگاه، ازمردم با مردم وبرای مردم است وبا تشکیل سه ضلع مردم. دولت و سپاه تمامی اقدامات رو پیگیری و به سرانجام می رساند، ازمهمترین ویژگی های پروژهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی(مدت زمان کم. هزینه کم و کیفیت بالا) می باشد.

نوروزی در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل و چهار ساله عنوان کرد: الحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد این هستیم که با حذف تبعیض وعدالت محوری امکانات در دورترین نقاط نیز توزیع گردد و مردم ازاین نعمت ها و خدمات استفاده نمایند وشاهد هستیم که با اجرای طرح های مختلف روستاها از آب وبرق وگاز و جاده و مدرسه و بهداشت و ... بهره مند شوند و محرومیت ها کاسته گردد که دراین مسیر ازهمان ابتدای پیروزی انقلاب، سپاه پاسداران در عرصه های ۸سال دفاع مقدس. مقابله با تحریم ها. خوداتکایی. پویایی اقتصاد. سازندگی. خدمات رسانی. محرومیت زدایی. مردم داری ومردم یاری نقش بسزایی ایفا نموده و کارنامه قابل قبولی داشته است هرچند که بایستی دولتمردان ایران اسلامی بایک عزم جدی و روحیه جهادی وانقلابی وسرلوحه قراردادن سیاست ها و فرمایشات ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی خدمات بیشتر به مردم عزیز ارائه دهند و محرومیت ها را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها