خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن:

ایران در مقابل تهدیدات دارای اقتدار جهانی است/نمی شود دستاوردهای نظام را با قبل مقایسه کرد

سرهنگ پاسدار سیدمحمود حسینی گفت: در زمان رژیم پهلوی آزادی های سیاسی وجود نداشت در حالی که در جمهوری اسلامی احزاب سیاسی به صورت آزادانه به فعالیت می پردازند.
کد خبر: ۹۴۸۸۷۱۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

ایران در مقابل تهدیدات دارای اقتدار جهانی است/نمی شود دستاوردهای نظام را با قبل مقایسه کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی ، فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج با مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با زمان شاه گفت: سیاست داخلی در زمان رژیم پهلوی رویکردی شخصی، اقتداری و استبدادی بود در حالی که در جمهوری اسلامی رویکردی مردم سالاری داشته و اصل بر چرخش قدرت می باشد.سیاست داخلی رژیم پهلوی رویکردی دیکتاتوری داشته در صورتی که سیاست داخلی در جمهوری اسلامی بر اساس مشارکت اجتماعی و انتخابات می باشد.

وی افزود: در زمان رژیم پهلوی آزادی های سیاسی وجود نداشت در حالی که در جمهوری اسلامی احزاب سیاسی به صورت آزادانه به فعالیت می پردازند.

حسینی اظهار داشت: سیاست داخلی در زمان رژیم پهلوی متاثر از قدرت های بزرگ بود اما اکنون جمهوری اسلامی دارای استقلال سیاسی می باشد.از نظر سیاست خارجی رژیم پهلوی بازیگر دست نشانده بود در صورتی که جمهوری اسلامی بازیگری مستقل و خودمختار می باشد.رژیم پهلوی در مقابل تهدیدات خارجی ناتوان بود در حالی که جمهوری اسلامی دارای اقتدار منطقه ای و جهانی است.

فرمانده سپاه بندر ترکمن عنوان کرد: امنیت کشور در زمان رژیم پهلوی تحت فرمان قدرت های بزرگ بود ولی در زمان جمهوری اسلامی دارای اقتدار بی نظیر منطقه ای و درون پایه است.

وی در پایان تصریح کرد: کشور در زمان رژیم پهلوی به اشغال بیگانگان درآمده بود ولی جمهوری اسلامی تمامیت ارضی خود را حفظ کرده است.از نظر امنیتی رژیم پهلوی وابسته به تجهیزات وارداتی بود اما جمهوری اسلامی متکی به تجهیزات بومی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار