خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

هدف دشمنان تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی میان شیعه و سنی است/تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان حفظ وحدت شیعه و سنی است

آیت‌الله نورمفیدی گفت: امروز کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقریب و وحدت هستند و آن را به عنوان یک هدف مشترک دنبال می‌کنند چراکه تنها راه غلبه بر دشمنان اسلام و مسلمین جز اتحاد نبوده و نیست.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۴۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

هدف دشمنان تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی میان شیعه و سنی است/تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان حفظ وحدت شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی که با حضور ۶۰ تن از علمای شیعه و سنی کشورهای حاشیه خزر در حال برگزاری است، اظهار کرد: هدف دشمنان تضعیف کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان بوده و راهبرد آنان نیز تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی میان شیعه و سنی است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: در مقابل این توطئه‌ها و فتنه‌ها تنها عاملی که می‌تواند دشمنان را شکست دهد، حفظ وحدت و همدلی در جامعه اسلامی خواهد بود که ثمره این اتحاد و انسجام را در ۴۴ سال اخیر دیده‌ایم.

وی گفت: نیاز جوامع اسلامی وحدت و همدلی است و ملت‌های مسلمان نیز به خوبی می‌دانند که پراکندگی و تفرقه جز خسارت، کشتار مسلمانان و ویرانی عایدی دیگری ندارد.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: امروز کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقریب و وحدت هستند و آن را به عنوان یک هدف مشترک دنبال می‌کنند چراکه تنها راه غلبه بر دشمنان اسلام و مسلمین جز اتحاد نبوده و نیست.

وی در ادامه با اشاره حوادث ماه‌های اخیر در کشور گفت: دشمن در ماه‌های اخیر با سوء استفاده از برخی اتفاقات، بر طبل تفرقه کوبیدند و تلاش کردند تا اقوام مختلف و شیعه سنی را در مقابل هم قرار دهند تا به اهداف شوم و تجزیه‌طلبانه خود دست پیدا کنند.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری اظهارکرد: بصیرت و هشیاری مردم ایران و تدابیری که مسئولان در مواجهه با این آشوب‌ها و اغتشاشات در پیش گرفتند بار دیگر دشمن را ناکام گذاشت و همگان دیدیم که در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن چه جمعیت باشکوه و کم‌سابقه‌ای برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن وارد میدان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار