خبرهای داغ:
فرمانده اسبق لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع):

امید دشمن بر کاهش معنویت مردم است

فرمانده اسبق لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، گفت: دشمن در جنگ سخت شکست خورده و امیدش را بر کاهش معنویت مردم و سپاه است تا از طریق آن به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۰۶
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

امید دشمن بر کاهش معنویت مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا جعفری  روز شنبه در همایش گرامیداشت روز پاسدار، طی سخنانی،با اشاره به پیام‌ اخیر مقام معظم رهبری به سپاه، بیان کرد: معنویت، روحیه جهادی و نظامی گری سه خواسته مهم ایشان از سپاهیان است.

وی اهمیت پیام اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت روز پاسدار را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم در عرصه های مختلف زندگی اوج بگیریم باید دو بال معنویت و علم و آگاهی بصورت توامان همراه پاسداران باشد، اگر معنویت و بصیرت نباشد، سپاه نیز شبیه یکی از ارتش های متداول جهان می شود؛ مزیت مهم سپاه معنویت و اخلاص آن است.

سردار جعفری با بیان اینکه آن عاملی که بعد از جنگ تحمیلی سبب شکست دشمنان و‌ خنثی‌سازی توطئه‌های آنها شده همین بعد معنوی و ایمانی مردم و قوای نظامی است، اظهار داشت: بزرگترین امید دشمنان بر کاهش معنویت مردم و پاسداران است تا از رهگذر آن بتواند به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

فرمانده اسبق لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما بخاطر اتکا و یاد دائمی خداوند متعال و توحید خالص و امید به ذات اقدس اله،  تن به ذلت و تسلیم در برابر زیاده خواهی دشمنان نمی دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پاسداران در کنار معنویت و روحیه جهادی همچنین باید بر تکنولوژی و فناوری های روز، ارتقای سطح دانش و بصیرت مجهز باشند.

سردار جعفری همچنین نسبت به توجه ویژه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بخصوص در عرصه عفاف و حجاب تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار