خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

راه اندازی 25 هیئت اندیشه ورز برای حل مشکلات استان/پیشرفت 65درصدی خلیج گرگان

دکتر سیدعلی مهاجر گفت: استان گلستان در حوزه زیرساخت ها، اقتصادی و بیکاری نیاز به یک عزم جدی و اقدام انقلابی دارد.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۹۲
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

راه اندازی 25 هیئت اندیشه ورز برای حل مشکلات استان/پیشرفت 65درصدی خلیج گرگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در جلسه هدایت سیاسی کارکنان سپاه نینوا با اشاره به خدمات دولت گفت: 25 هیئت اندیشه ورز را در استانداری راه اندازی کردیم که تعداد 434 نفر عضو این هیئت ها هستند تا فضای کار را در استان پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: استان گلستان در حوزه زیرساخت ها، اقتصادی و بیکاری نیاز به یک عزم جدی و اقدام انقلابی دارد.

مهاجر با بیان اقدامات انجام شده در خلیج گرگان خاطر نشان کرد: در خصوص خلیج گرگان اگر اقدام به موقع صورت نمی گرفت خشک شدن این خلیج باارزش را به همراه داشت؛ نتیجه خشک شدن این خلیج، ایجاد ریزگردها تا خراسان شمالی و از بین رفتن می باشد.

وی ادامه داد: تا کنون با توجه به قراردادی که با قرارگاه خاتم النبیاء(ص) بسته شده است حدود 65 درصد کار احیاء خلیج گرگان انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان احیاء پتروشیمی گلستان را یکی از اقدامات انقلابی دولت دانست و تصریح کرد: گره پتروشیمی بعد از 17 سال باز شد و اینها همه با پیگیری استاندار محترم و حمایت دستگاه قضا محقق گردید و با راه اندازی آن، حدود 1500 نفر در استان مشغول به کار خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه در تمامی موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی، در کنار دولت و مردم بوده و از این بابت از مجموعه سپاه تشکر می کنم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها