فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تفکر ولایی و جهادی رمز موفقیت سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توکل و توسل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم‌ بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۰۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله گفت: توکل و توسل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم‌ بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است و منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

وی افزود: سپاه با اتصال به قرآن و کلام ولایت فقيه و در کنار مردم به بزرگی انقلاب اسلامی عمل می کند و به فضل الهی گام دوم انقلاب، فصل درخشش ملت ایران در همه ابعاد و گام بلند در راستای رشد و تعالی کشور و افول سلطه گران در برابر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین(ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روز در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلانی تلاش می کنند.

سردار کریمی افزود: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته سالاری مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر است؛ در این جشنواره علاوه بر اینکه مدیران در رده های مختلف شناسایی و معرفی می شوند از آنها نیز تکریم خواهد شد و این گامی بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده ها است.

وی افزود: بهره گیری از فرصت ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت ها و تقویت ظرفیت ها در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت ها از برکات جشنواره مالک اشتر سپاه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از زحمات پاسداران و بسیجیان گفت: بنده به سهم خود از دست اندرکاران برگزاری جشنواره مالک اشتر، تمام رده های سپاه و بسیج و خصوصا بسیجیان شجاع و دلاور استان که در طول سال به طور موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی گام برمی دارند، کمال تشکر و قدردانی را می کنم.

وی خاطرنشان کرد: همه زحمات و اقدامات در بسیج که توسط بسیجیان مخلص انجام می شود، بسیار ارزشمند و قابل تکریم و تجلیل است و خوشبختانه بسیجیان در همه صحنه ها حضور موثر دارند و بنده از زحمات آنها آگاه هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات