خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان:

راهیان نور یکی از راههای انتقال مفاهیم با ارزش ایثار و شهادت است/این اعزام ها زنده نگه داشتن راه شهداست

حجت الإسلام اسدی گفت: راهیان نور زنده نگه داشتن ارزش های ناب و فرهنگ مقدس سیره شهدایی است که از نزدیک انسان آن مفاهیم با ارزش توکل و توسل خداباوری و اخلاص را از عمق جانش احساس می کند.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۰۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

راهیان نور یکی از راههای انتقال مفاهیم با ارزش ایثار و شهادت است/این اعزام ها زنده نگه داشتن راه شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور گفت: راهیان نور یکی از راههای انتقال مفاهیم با ارزش استقامت، پایداری، شجاعت، شهادت طلبی، ایثار و فداکاری است.

وی افزود: این حرکت ها و اعزام ها در حقیقت زنده نگه داشتن ارزش های ناب و فرهنگ مقدس سیره شهدایی است که از نزدیک انسان آن مفاهیم با ارزش توکل و توسل خداباوری و اخلاص را از عمق جانش احساس می کند.

اسدی اظهار داشت: آن روز در دوران دفاع مقدس عزیزان ما با دست خالی ولی با توکل بر خدا و ایمان قوی در برابر تهاجم گسترده دشمن ایستادند و پیروز و سربلند بیرون آمدند؛ امروز ما نیز با همان روحیه و ایمان و توکل برای حفظ انقلاب و ارزشها و دستاوردهای عظیم دفاع مقدس برای کسب عزت و اقتدار بیشتر این نظام باید مجاهدت و فداکاری بیشتر داشته باشیم تا سربلند و پیروز در برابر توطئه ها و تهاجمات دشمنان بیرون بیاییم.

گفتنی است در این مرحله یک دستگاه اتوبوس خواهران و یک دستگاه اتوبوس برادران برای زیارت مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار