خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندر ترکمن:

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است/ملت ایران همواره پشت سر مظلومان است

سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی گفت: روز قدس روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۳۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است/ملت ایران همواره پشت سر مظلومان است

سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی، فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن به مناسبت روز قدس در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

وی افزود: روز قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه ها و پیوستن قطره ها به اقیانوس جاری انسان هاست. روز قدس، روز بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.

حسینی اظهار داشت: ماه رمضان سال 1358 خورشیدی بود که خورشید درخشان آسمان انقلاب ایران، حضرت امام خمینی رحمه الله ، در پیامی سرنوشت ساز، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند. از آن پس، همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان، شاهد راه پیمایی گسترده مردمی هستیم که با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «امریکا عدوّالله» و «اسرائیل عدوّالله»، خواستار رهایی بیت المقدس از چنگال نظام صهیونیستی می شوند و با حضور پرشور خویش، حمایت خود را از مردم فلسطین و مبارزات آنان تا آزادی قدس شریف اعلام می کنند. شرکت زنان و مردان روزه دار در این راه پیمایی عظیم، حمایت از انقلاب انتفاضه و تجدید بیعت با فرمان تاریخی امام خمینی رحمه الله است.

فرمانده سپاه بندرترکمن تصریح کرد:هرچه راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است. و به این معناست که پیام رساتری به رژیم غاصب صهیونیستی داده می‌شود که غصب، تجاوز و آدم‌کشی پایانش شکست خواهد بود، و این رژیم پیروز نخواهد شد. ملت مسلمان فلسطین در نهایت پیروز این میدان نبرد خواهد بود، و معنای دیگر آن این است که ملت مسلمان و انقلابی ایران همواره پشت سر مظلوم، و به ویژه پشت سر مردم مظلوم فلسطین بوده، و خواهد بود و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این ملت در برابر متجاوزین و غاصبین باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار