خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گمیشان:

در حال حاضر رژیم صهیونسیتی از همیشه ضعیف تر و ناتوان تر است/روز قدس موجب تقویت جبهه مقاومت و وحدت مسلمانان است

سرهنگ پاسدار اخلی گفت: حضور گسترده مردم مسلمان و انقلابی در راهپیمایی جهانی روز قدس موجب استواری قدم، دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت و تسریع در شکست و نابودی رژیم غاصب خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۳۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

در حال حاضر رژیم صهیونسیتی از همیشه ضعیف تر و ناتوان تر است/روز قدس موجب تقویت جبهه مقاومت و وحدت مسلمانان است

سرهنگ پاسدار اخلی در خصوص اهمیت روز قدس در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت:روز قدس، روز حرکت جهانی برای آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین است.

وی افزود: ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس؛ موجب تقویت جبهه مقاومت, وحدت مسلمانان جهان و ایجاد توجه به موضوع قدس و فلسطین گردید.

 اخلی تصریح کرد: به برکت تلاش ها و مجاهدتهای پیدا و پنهان محور مقاومت و خون شهدا ی این جبهه بویژه حاج قاسم سلیمانی عزیز وحدت بین کشورهای مسلمان؛ امروز رژیم صهیونسیتی در ضعیف ترین, شکننده ترین و بی ثبات ترین وضعیت خود قرار دارد و به اضمحلال خود نزدیکتر از همیشه است.

فرمانده سپاه گمیشاناظهار داشت: حضور گسترده مردم مسلمان و انقلابی در راهپیمایی جهانی روز قدس موجب استواری قدم، دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت و تسریع در شکست و نابودی رژیم غاصب خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و انقلابی شهرستان گمیشان جهت حضور حماسی در این راهپیمایی که روز جمعه ۲۵ فروردین ماه برگزار خواهد شد دعوت می نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار