خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گمیشان:

روز قدس نمایش اقتدار جهان اسلام است/ رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی به پایان عمر منحوس خود نزدیک میشود

سرهنگ پاسدار حسن اخلی گفت: امروز رژیم اشغالگر قدس علیرغم همه تلاش ها و دست و پا زدن هایی که دارد بیشتر از هر زمان دیگری به مرگ خودش نزدیک شده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۳۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

روز قدس نمایش اقتدار جهان اسلام است/ رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی  به پایان عمر منحوس خود نزدیک میشود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار حسن اخلی فرمانده سپاه گمیشان در مراسم رژه دریایی به مناسبت روز جهانی قدس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی علیه السلام گفت: در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم روزی که به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان اسلام مراسم راهپیمایی بر ضد رژیم صهیونیستی و در راستای آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف شاهد برگزاری راهپیمایی در کل دنیا خواهیم بود.

وی افزود: این ابتکار ویژه حضرت امام خمینی (ره) منجر به این شد که اولا محور مقاومت، جبهه  مقاومت و نیروهای آزادی بخش قدس شریف هم دل گرم شوند و هم وحدت داشته باشند و قدرت خودشان را برای نابودی این رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش بگذارند.

اخلی اظهار داشت: این نمایش اقتدار جهان اسلام و جبهه مقاومت باعث شده تا امروز رژیم صهیونیستی بیشتر از هر زمان دیگری به پایان عمر منحوس خودش نزدیک شود امروز رژیم اشغالگر قدس علیرغم همه تلاش ها و دست و پا زدن هایی که دارد بیشتر از هر زمان دیگری به مرگ خودش نزدیک شده و ما شاهد آن هستیم که با اتفاقاتی که در داخل خاک این رژیم اتفاق می افتد انشاالله به زودی زود قدس شریف از دست این رژیم غاصب آزاد خواهد شد.

فرمانده سپاه گمیشان تصریح کرد: امسال برای اولین بار با ابتکاری که فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدبیر کرد سراسر کشورهای محور مقاومت رژه دریایی یگان های مردمی و بسیج دریایی را همزمان انجام خواهند داد. امروز هم در شهرستان گمیشان با اقدامات ارزنده ای که فرمانده پایگاه ثامن الحجج ندسا در شمال انجام دادند شاهد برگزاری این رژه در شهرستان گمیشان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار