خبرهای داغ:
سردار طلایی نیک خبر داد

تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در عملیات تعریض محور نهاوند به آورزمان

همدان- معاون وزیر دفاع گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در ادامه عملیات تعریض، ترانشه برداری و زیرسازی محور نهاوند به آورزمان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۷۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عصر امروز با حضور امام جمعه، سردار طلایی نیک معاون وزیر دفاع، فرماندار نهاوند، معاونین فرماندار، نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، مدیر پروژه نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر و جمعی از مسئولان شهرستان باتوجه به اینکه پیمانکار این محور زیر مجموعه وزارت دفاع است، جلسه‌ای برای بررسی مشکلات پروژه و تسریع در روند اجرایی و تعریض و ساماندهی آن در دفتر امام جمعه نهاوند برگزار شد.

مدیر پروژه نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر در این نشست اظهار کرد: یکی از عوامل مهم کندی پیشرفت و تعطیلی پروژه تامین نشدن اعتبارات و افزایش قیمت‌ها برای اجرای عملیات عمرانی در شرایط فعلی است.

نوروزی تاکید کرد: وجود معارضین متعدد در طول مسیر پروژه و نیاز به ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای جلب رضایت و رفع معارضین از دیگر عوامل تعطیلی عملیات عمرانی در این محور است .

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این نشست گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در ادامه عملیات تعریض، ترانشه برداری و زیرسازی محور نهاوند به آورزمان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داده می‌شود و با سایر اعتبارات ملی این پروژه بحث معارضین را حل و فصل کنید.

سردار رضا طلایی نیک، تکمیل جاده نهاوند- آورزمان - ملایر را به عنوان یک مسیر مهم مواصلاتی به ویژه در زمان اربعین و به عنوان یک درخواست مردمی به جهت کاهش آمار تصادفات جاده‌ای مهم عنوان کرد.

وی افزود: در صورت تامین شدن زمین از طرف مسئولین شهرستان ساخت و تجهیز فروشگاه اتکا در شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات