خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری سپاه گرگان:

نقش کارگران در تحقق شعار سال و پیشرفت کشور بسیار مهم است

ملکش گفت:  رفع مشکلات کارگران به ویژه در زمینه معیشتی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بخش مهمی از عزت، استقلال و پیشرفت کشور مرهون تلاش کارگران گرانقدر است.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۸۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

نقش کارگران در تحقق شعار سال و پیشرفت کشور بسیار مهم است

نبی ملکش مسئول بسیج کارگری سپاه گرگان به مناسبت هفته کار و کارگر در مصاحبه با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: کارگران ستون فقرات اقتصاد و اقتدار ملی جامعه هستند و نقش مهمی در تحقق شعار سال و پیشرفت کشور دارند. 

وی افزود: دشمنان کشور، امروز درصدد تحمیل یک جنگ ترکیبی به کشور هستند که یکی از ابعاد مهم آن، ضربه زدن به اقتصاد و اشتغال کشور است و در این جنگ ترکیبی دشمن نقش کارگران بسیار مهم و حیاتی است.

ملکش تاکید کرد: رفع مشکلات کارگران به ویژه در زمینه معیشتی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بخش مهمی از عزت، استقلال و پیشرفت کشور مرهون تلاش کارگران گرانقدر است. 

مسئول بسیج کارگری شهرستان گرگان در پایان خاطرنشان کرد: در طول هفته کار و کارگر برنامه های متنوعی در سطح شهرستان گرگان در حال انجام است که میتوان به بازدید از کارخانه ها و کارگاه های صنعتی، غبارروبی مزار شهدای کارگر شهرستان، اعزام کارگران شهرستان گرگان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، اجرای یادواره شهدای کارگری شهرستان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برگزاری مسابقه ورزشی ویژه کارگران بسیجی و... اشاره کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار