خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

دیدگاه‌های مثبت پیشکسوتان بسیار امیدبخش است

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان دیدار با پیشکسوتان فرهنگی را از برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت مقام معلم دانست وگفت: دیدگاه‌های مثبت پیشکسوتان بسیار امیدبخش است وباید به عنوان الگویی برای معلمان مطرح شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۴۰۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود نقوی در همایش بزرگ پیشکسوتان فرهنگی شهرستان بهار اظهار کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم، برنامه‌های متنوع و جامعی در سراسر استان برگزار شد و این مراسم باید به کل سال تعمیم داده شود.

وی پرورش انسان‌های بزرگ در طول تاریخ را حاصل دسترنج معلمان برشمرد و گفت: وجود یک هزار و ۷۶ دانش آموز شهید در استان همدان، از تربیت صحیح بزرگواران توسط معلمان خبر می‌دهد و امروز نیز نقش معلمان در ساختن ایران اسلامی انکار ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: کار معلمان مصداق صدقه جاریه است و ثواب کارهای خیر به معلمان نیز خواهد رسید.

وی دیدار با پیشکسوتان فرهنگی در استان را یکی از برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت مقام معلم دانست و گفت: دیدگاه‌های مثبت پیشکسوتان بسیار امیدبخش است و باید به عنوان الگویی برای معلمان مطرح شود.

نقوی اظهار کرد: نگاه مسئولان نظام به مسائل آموزش و پرورش، نگاه والایی است و در اسناد بالادستی دیده می شود اگرچه گاهی کمرنگ بوده است ولی اعتقاد ما این است که باید اسناد بالادستی به ثمر برسد.

وی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره آموزش و پرورش گفت: در استان همدان طبق نگاه رهبری به آموزش و پرورش پیش می‌رویم که بخشی از آن اجرا شده و نشانه‌هایی را هم می‌بینیم ولی تا جایگاه مطلوب فاصله داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در سالیان گذشته، کاهش دخالت دولت در حوزه آموزش و پرورش و گرایش به خصوصی سازی مطرح شد که این تفکر نادرست و کوپنی کردن آموزش و پرورش و فروش مدارس به بخش خصوصی، مشکلاتی به بار آورد این در حالی است که حاکمیت وظیفه دارد آموزش و پرورش را حمایت کند و برای پیشبرد اهداف، برنامه داشته باشد.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان فرهنگی و مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان بهار تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار