خبرهای داغ:
مدیر مخابرات شهرستان گرگان:

حل مشکلات به نحو احسن با روحیه بسیجی امکان پذیر است

مهندس کبیر گفت: معمولا زمانی که بسیج و سپاه جهت حل مشکلی اقدام می کنند ما مطمئن هستیم که آن مشکل به نحو احسن رفع خواهد شد که برگرفته از روحیه بسیجی آنها است.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۶۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

حل مشکلات به نحو احسن با روحیه بسیجی امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مهندس کبیر مدیر مخابرات شهرستان گرگان در دیدار سرهنگ دیلم فرمانده سپاه شهرستان با کارکنان این سازمان عنوان کرد: معمولا زمانی که بسیج و سپاه جهت حل مشکلی اقدام می کنند ما مطمئن هستیم که آن مشکل به نحو احسن رفع خواهد شد که برگرفته از روحیه بسیجی آنها است.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان یکی از سخت ترین وظایف را در بین ادارات دولتی بر عهده دارند زیرا از طرفی توقع مردم بالا بوده و از طرف دیگر مدیریت مشکلات مالی و کمبود امکانات کار بسیار دشواری است.

کبیر اذعان داشت: ما یکی از بزرگترین معضلاتی که داریم بحث سرقت هاست، که به کمک بسیج و گشت های رضویون سعی داریم کمی از شدت این سرقت ها بکاهیم و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر با سپاه و بسیج هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه مخابرات ضمن انجام وظایف اصلی خود، در رویداد های فرهنگی همیشه سعی کرده است به نحو احسن انجام وظیفه کند و به یاری دیگر ارگان های خدمات رسان بیاید تا مراسمات فرهنگی به بهترین وجه برگزار شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار