برنامه افتتاحیه طرح تابستانه پایگاه امیرالمونین علیه السلام با حضور فرمانده این پایگاه و حضور پرشور نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۶۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

افتتاحیه طرح تابستانه پایگاه امیرالمومنین علیه السلام قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، افتتاحیه برنامه‌های تابستانی پایگاه حضرت امیر المومنین علیه السلام با حضور فرمانده حوزه شهید ابراهیمی و خانواده های متربیان برگزار شد.

در این افتتاحیه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان فرمانده پایگاه امیرالمومنین علیه السلام  گفت:نوجوانان و جوانان این کشور امروز ، سرمایه های باارزش این نظام هستند و باید ما قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی افزود: دشمنان این نظام بعد از ۴۴ سال تلاش بی وقفه برای جدایی مردم بویژه نوجوانان و جوانان از انقلاب و از دین ، حضور همین نوجوانان در مسجد پیام واضحی برای دشمنان دارد و آن هم شکست طرح‌های عملیاتی جدایی مردم از دین می باشد.

فرمانده پایگاه امیرالمومنین علیه السلام خطاب به خانواده های متربیان ادامه داد: مسجد یک نقطه عطفی برای تربیت دینی و عاقبت بخیری نسل جوان امروز می باشد و خانواده ها باید مشوق خوبی برای حضور جوانان و نوجوانان باشند.

فرمانده حوزه شهید ابراهیمی هم در آیین افتتاحیه مسجد و پایگاه امیرالمومنین گفت:  مسجد تکیه گاه امنی برای خانواده ها و فرزندانشان می باشد و پایگاه های بسیج با همه توان و امکاناتی که دارند مسجد را به عنوان محل امن و پشتوانه خوبی تلقی می کنند.

افتتاحیه طرح تابستانه پایگاه امیرالمومنین علیه السلام قم

ارسال نظرات