فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی را گام بعدی توطئه دشمن دانست و گفت: دشمن بی‌ثبات‌سازی داخلی و انزوای سیاسی جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۰۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم روز اصناف با تاکید بر اینکه در عرصه‌های مختلف زندگی نیازمند الگو هستیم، گفت: در زندگی برای ادامه مسیر نیاز به الگو وجود دارد الگوهایی که بتوانیم در هر زمینه‌ای از آنها الهام بگیرم و مسیر را ادامه دهیم.

وی افزود: ما برای هدف بزرگی آفریده شده‌ایم و آن رسیدن به کمال و قرب الهی است، مسیری که شهدا آن را سپری کردند. شهدا ستارگانی هستند که می‌توانیم مسیر زندگی را با نور آنان روشن و مسیر درست را انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدا برای آنکه مسیر سخت و پر فراز و نشیب را با موفقیت طی کنند، شناخت و معرفت را پاشنه کار خود قرار دادند. شهدا هم خود، هم خدای خود، هم مسیر و هم عمل صالح خود را خوب شناختند لذا در سراسر زندگی خویش تلاش کردند که همواره در موقعیت عمل صالح باشند.

سردار کریمی ادامه داد: شهدا هجرت مکانی و عقلانی داشتند ریشه از خاک درآوردند تا پرواز کنند. شهدا همتی بلند داشتند و آنچه آنان را راضی کرد رضای الهی بود؛ شهیدی مثل چمران بهترین مدارج عالی را طی می‌کند اما این موارد دنیایی او را قانع نمی‌کند چراکه کسی که راه خود و گوهر وجودی خود را شناخت، خود را به زندگی چند روزه نمی‌فروشد. 

وی ادامه داد: : قدم بعدی شهدا استقامت بود، این مسیر مسیر سختی است و برای قرار گرفتن در مسیر حق در مقابل دنیای باطل قرار می‌گیرید دنیای باطلی که در رأس آن شیطان قرار دارد و این میدان مرد خود را می‌خواهد. کسی که سختی‌های راه را هموار می‌سازد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی سرعت و سبقت را گام بعدی عنوان و تصریح کرد: اگر امام شناس باشیم در مقابل ظلم و زور ایستادگی و مقاومت می‌کنیم. هدایت، کرامت و شفاعت را با امام به دست می‌آوریم و شهدا این را دریافتند و ماندگار شدند ما هم باید از شهدا الگو بگیریم.

سردار کریمی تصریح کرد: سال گذشته در چهار راهی قرار داشتیم که یک طرف آن تحریم همه جانبه بود و هدف دشمن خرد کردن استخوان امت اسلامی و فروپاشی انقلاب اسلامی بود، دوم انزوای سیاسی بود، همه همسایه‌های کوچک و بزرگ را از ما دور کردند در کنار آن بی‌ثبات سازی را در داخل کشور ایجاد کردند.

وی عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی را گام بعدی توطئه دشمن دانست و افزود: دشمن بی‌ثبات‌سازی داخلی و انزوای سیاسی جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد. 213 هزار شهید و 600 هزار جانباز تقدیم کشور شده تا امنیت در کشور برقرار شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ما در کشور امنیت افراد بی‌حجاب و افراد فریب‌خورده داخلی را که به دنبال بی‌ثباتی و اختلال در کشور هستند را هم فراهم می‌کنیم. روزی که در این مسیر قدم برداشتیم هدف ما انجام عمل صالح بود بنابراین برای حفظ امنیت کشور، دفاع از خانواده و مردم و ناموس کشورمان همه کاری می‌کنیم.

سردار کریمی درخصوص تحریم‌ها نیز گفت: ما اگر بخواهیم می‌توانیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم، ما در فتنه‌ها و جنگ رشد کرده‌ایم ملت ایران ثابت کرده است که در سختی‌ها بهترین کارها را انجام می‌دهد و رشد پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات