مسوول تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان از برگزاری طرح‌های ابابیل، فاتح و ذوالفقار ۲ در محله‌های منطقه پردیسان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۴۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

افتتاحیه طرح‌های فرهنگی ورزشی در منطقه پردیسان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در طرح ابابیل نوجوانان محله با رشته‌های ورزشی مختلف و کاربردی از نزدیک به‌صورت مقدماتی آشنا شده و در صورت علاقه‌مندی می‌توانند زیر نظر اساتید مطرح استانی و کشوری ادامه دهند و تاکنون برنامه‌ریزی جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی این طرح با حضور اساتید رشته‌های ورزشی تکواندو ، ژیمناستیک ، ورزش‌های هوایی و فوتسال انجام‌شده است این طرح از هفتم تیرماه در محله مسجد امام سجاد (ع) پردیسان برگزار می‌شود .

کنعانی مسوول تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان در طرح فاتح گفت: به دنبال برگزاری مسابقات بومی محلی جذاب و در کنار آن معرفی کتاب‌های فرهنگی ورزشی مربوط به دفاع مقدس و شهدای گران‌قدر هستیم.

وی ادامه داد: مسابقه چوب کشی، هفت‌سنگ و وسط بازی در کنار مسابقات دیگر بومی محلی همچون کبدی برای این طرح پیش‌بینی‌شده است ‌که طرح فاتح در محله مسجد قبای پردیسان هم‌اکنون در حال برگزاری می‌باشد.

کنعانی افزود: در همین رابطه به کمک بچه‌های بسیجی مسابقات چوب کشی را برای اولین بار در محله مسجد قبای پردیسان استان قم به نحو احسن و با استقبال بسیار خوب بچه‌های محله برگزار کردیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح ذوالفقار ١ گفت:در طرح ذوالفقار ۱ بچه‌های محله با رشته‌های ورزشی مختلف و کاربردی ازجمله تیرکمان ، رزمی و ورزش زورخانه‌ای آشنا شده و در طرح ذوالفقار ۲ به دنبال برگزاری کلاس‌های آموزش رزم انفرادی و دفاع از کوی و برزن هستیم.

وی اضافه کرد: امام‌جمعه پردیسان ، ناحیه مقاومت بسیج پردیسان ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم و برنامه سیمای ورزش صداوسیمای مرکز قم همواره حامی طرح‌های مرتبط با ورزش محلات در پردیسان بوده‌اند که همین موضوع باعث موفقیت تمام طرح‌های فرهنگی ورزشی در منطقه پردیسان استان قم بوده است.

گفتنی است قرارگاه کرامت پردیسان به‌ویژه در موضوعات فرهنگی ورزشی با کمک جوانان و مردم عزیز ، مدیران محلات و ائمه محترم جماعات پردیسان و مسئولان مرتبط محترم استان قم تاکنون فعالیت‌ها و برنامه‌های جدید فرهنگی ورزشی ، ابتکاری و مؤثری را در محله‌های پردیسان انجام داده است .

لازم به ذکر است طرح ذوالفقار ۲ به میزبانی محله سید الشهداء (ع) پردیسان از روز دوشنبه  ۵تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پورجعفرآبادی

ارسال نظرات