افتتاحیه کلاس‌های تابستانی و جلسه آموزش تربیتی اوقات فراغت با حضور مربیان تربیتی در حوزه حضرت معصومه سلام‌الله برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۸۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

جلسه آموزش تربیتی اوقات فراغت در حوزه حضرت معصومه(س) قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، با حضور مربیان تربیتی حوزه حضرت معصومه سلام‌الله علیها در پایگاه بسیج اهل‌بیت علیهم‌السلام جلسه آموزشی محتوای تربیتی برای دختران دهه هشتادی به همراه افتتاحیه کلاس‌های تابستانی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری کارشناس تربیتی در حوزه کودک و نوجوان گفت: برقراری ارتباط دوستانه با نوجوانان می‌تواند رابطه بین متربیان و مربیان را قوی‌تر نماید.

وی ادامه داد: آشنایی با مفاهیم و محتوای مربوط به نوجوانان و جوانان می‌تواند در امر انتقال مفاهیم به آنان بسیار مفید باشد.

این کارشناس تربیتی افزود: پر کردن اوقات فراغت با برنامه‌های باکیفیت در حوزه‌های دینی ، تفریحی ، ورزشی و علمی و سایر علاقه‌مندی‌های نوجوانان بستر مناسبی برای رشد و تثبیت نوجوانان فراهم نماید.

فرمانده پایگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های تابستانی بر لزوم تداوم این برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: مربیان تربیتی که در برنامه‌ها حضور دارند از مهارت‌های لازم در حوزه‌های دینی و تربیتی برخوردارند و همه برنامه‌ها در کنار تفریح برای نوجوانان دختر انتقال داده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار